Endelig tid for reise igjen! Men blir det i overkant med mitt andre reisebrev fra Bangkok på 3 måneder? Dere får evt. skumme gjennom reisen fra jula før dere henger på her. Det blir nok mye det samme på denne turen, men noen forskjeller er det; andre flyselskap, nye flyplasser for min del, nytt hotell/område. I tillegg er det grisevarmt der borte så det å opprettholde væskebalansen blir viktig Det viste seg vanskelig å få feeder til CDG i påsken så første flight er betalt eco. Veldig glad for at jeg kjøpte billett før alt styret i verden. Bagasjen er også sjekket inn hele veien. Jeg har god tid på CDG før neste fly så kom gjerne med tips til hva man kan gjøre (utenom loungen selvfølgelig).
Det legger ikke akkurat en demper på reiselysten at jeg forlater dette uværet. SK837 er stappa, men skal overleve et par timer i eco. Sitter i det minste foran vingene
Vi skulle ikke langt sørover før været ble meget bedre. Det er fungerende wifi (ikke Starlink) på flyet. Nøyer meg med inkludert kaffe/vann på denne flighten. Det ser ut som neste flight går fra 2E M, men stresser ikke med veien dit. Har god tid i dag i motsetning til i februar hvor jeg måtte jogge