Valg av reiserute

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Mortenh, 07. jan 2015.

  1. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    De fleste reiseforsikringer dekker ny billett så lenge man har minst to timer i mellom flightene.
     
  2. Mortenh

    Mortenh Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Beregner halvannen time. Det bør vel holde? Tilleggsspørsmålet blir om det er smartere å booke SAS fra CHP-OSL i stedet for NAS i og med at SAS er med i Star Alliance?

    PS! Har nå fått til å bruke ANA Tool og har sjekket at det er ledig på Biz med TAP fra LIS-CHP :)
     
    Henning liker dette
  3. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Med SAS kan bagasjen din gå helt til Oslo. Med Norwegian må du sjekke inn bagasjen på nytt i CPH. Halvannen time er i minste laget.
     
  4. Mortenh

    Mortenh Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Takker!
     
  5. Mortenh

    Mortenh Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Da er billetter bestilt i Business :) 100000 poeng og 233 USD i avgifter.
    Kommer til København kl 1735 den 6/2 og skal bestille ekstraturen fra København til Oslo. Er usikker på hvilken flight jeg skal velge, ettersom jeg vurderer å bare reise med håndbagasje (har hastverk når jeg kommer til Oslo). Er det risky å booke flight med SAS kl 1805 dersom jeg ikke har bagasje? Må vel kjøpe ny billett dersom jeg ikke rekker den flighten selv om jeg kommer til CPH med Tap? Alternativt er å booke flight med SAS kl 1905 eller NAS kl 1910. Innspill tas i mot med takk!
    Er det forresten Tools for å søke award flighter hos andre allianser enn Star Alliance? Ana fungerer jo utmerket hos Star Alliance!
     
  6. jefi99

    jefi99 Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    Awardnexus
     
  7. Mortenh

    Mortenh Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Noen få bilder fra turen LIS-BOG med TAP. Hadde hovedfokus på menyen ;)
    BoardingPass.jpg Flyet.JPG Flytype.JPG Meny.jpg Vin.jpg Portvin.jpg Annen drikke.jpg
     
    Edvard and Henning like this.

Del denne siden