God formiddag fra terminal 1 i Ho Chi Minh. Nå skal vi for første gang, tror jeg, fly Pegasus innenlands her i Vietnam. Det er booket gjennom Vietnam Airlines, så fikk de vanlige Sky Team-perksene. I går kveld endte vi opp på en vietnamesisk restaurant med kun lokale gjester. Der hadde de krav til antrekk for de kvinnelige gjestene - de måtte ha på seg tradisjonelle gamle vietnamesiske antrekk. Vi var heldigvis forberedt så dattera fikk godkjent for antrekket. Ingen der som følte seg fornærmet over at hun hadde på seg lokale klær, det var bare god stemning og det utviklet seg til en god fest med karaoke med husbandet. Veldig moro å være med på. God første pinsedag alle.
God formiddag fra Grenland. Kvikk om morran, skal snart opp til Vealøstårnet 500 moh for litt trim. Ha en sprek søndag
God morgen fra hytta. Her skinner solen (som vanlig), og vi koser oss med kaffe på sengen. Egotrip om en måned ble godkjent, så jeg satser på å få fullført bestillingene i dag. Mangler et fly og alle hoteller. Og en leiebil. Ha en fin en!
God 1.pinsedag fra Farris bad,Larvik. Aufguss ritualene i går kveld ga oss en god natt søvn. Ha en super dag
God morgen fra Ålebyen hvor det er grått og vått. I dag deltar jeg og eldstemann på Magic the Gathering pre release turnering i sentrum. Litt nerdete, men gøyalt kortspill. Ha en fortsatt god pinse
God morgen fra Stavanger På morran var her en regnbyge men nå har solen meldt sin ankomst. De besøkende har akkurat startet ferden nordover mot Bergen og jeg skal rydde litt opp. Senere blir det litt utomhus arbeid, dog uten bråk, men får nå vente til ut i 13 tiden. Så da skjenker en seg en kopp kaffe og nyyyter formiddagen. Ha en fantastisk søndag
God føremiddag frå Sunnfjord som badar i 11 grader og opphaldsveir. Fin dag for både inne- og utearbeid, men fyrst må ein ha frukost.
Hei fra TG955. Endelig på tur igjen. Setet er inntatt og bobler er servert, roen senker seg. Det regner på OSL, sikkert ordnet slik så overgangen til begynnende wet season i Bangkok ikke blir for brå. God pinse videre!
God kveld fra hovedstaden. Her har man brukt søndagen på en sykkeltur, gåtur og besøk hos opphavet. Godt fornøyd med at jeg unngikk alle regnbygene så ble noen fine og tørre turer ute, mens man kunne sitte innendørs og se på regnet etterpå! Nå venter nok en fridag før både Solkysten og Trøndelag venter på jobbtur utover i uken! Nyt kvelden folkens