Godt nyttår! Her brukte en noen minutter nå klokken 0900 på å kansellere og rebooke tur/retur med SAS til SFO neste høst. Da mangler det bare å ringe inn tilslutning til TRD som jeg ikke fikk til i farta. Forholdsvis rolig feiring her i går men ble da en fin feiring. Fyrverkeri ble sendt opp tidligere på kvelden uten ytterligere skader
Takk for året som har vært for alt vi har opplevd og lært Takk for erfaringer og nye venner Magiske minner vi aldri glemmer. Nå er vi klare for det nye år og håper vi nye lærdommer får Med blanke ark trår vi til og håper året gir oss akkurat det vil vil. Godt nytt år alle IF-ere
Godt nytt år til alle forumister. Måtte 2022 bli året vi frir oss fra pandemien og igjen kan nyte en reisehverdag uten for mange begrensninger.
God morgen, 2022! Dette skal bli et fabelaktig år for oss alle, bare vent og se! Flyåret 2021 ble heldigvis ikke like ille som i 2020, men jeg har høye forhåpninger for 2022. Det begynner neste helg, med en tur til Trondheim for å sikre EBD for året. Så følger en tur til California for å spise lunsj i LA, og middag med fetteren min i Fort Lauderdale. Deretter strømmer det på med opplevelser i inn- og utland. Kanskje jeg endelig får tatt med min mor til NY? Den turen er flyttet 5 ganger hittil.. F med ANA står fortsatt på listen, 3 turer er booket etter sommeren. Håper virkelig Japan åpner opp etterhvert.. Håper alle er i god form på første nyttårsdag, og at det fortsetter hele året. Ses på en flyplass! Snakes on a plane.
Godt nyttår medforumister. Kaffekoppen er fylt opp og de siste dagene før jobb skal nytes. Lista for det nye året er lagt lavt, klarer jeg å fly ut av landet, er jeg storfornøyd. Håper alle får et flyvende nytt år!
Godt nyttår frå Sunnfjord. Kaldt og fint, og eg har nett fått i meg brunch. No er eg god og mett og nyt ein kopp kaffi medan eg slappar av i godstolen, held avkommet under oppsyn og drøymer om fine flyturar. Måtte det bli bra med trumf i det nye året slik at vi kjem oss både her og der. «Berre» 103 dagar att til neste flytur (BGO-OSL-CPH) i SAS Plus.
God formiddag og godt nytt år ! Frokost og kaffe på hytta første dag i 2022, nå blir det litt rydding ute og inne før snuten settes mot Trondheim. Ha en nydelig lørdag
Godt nyttår ønskes alle fra Oslo. Her kom en seg gjennom siste del av 21 med en feiring 21 strengt tatt ikke fortjente. Men som alle andre krysses fingre og tær for bedre tider i året som kommer!
Godt nyttår til alle fra Oslo Måtte reiseåret bli bedre enn 2021, selv om jeg har mine tvil om det. Så gjør som @Are ber om... Ber en bonusbønn, for begynne det nye året med det. Ha en bedre første dag i 2022.
Takk skal noen f...n meg ha for 2021, - vi satser på at 2022 blir noe helt annet.... "Nu går alt så meget bedre!"
God nytt år alle sammen Her i hovedstaden startet det nye året på samme måte som det gamle ble avsluttet, med en skitur I Nordmarka. Fint tur i dag også, men krysser fingrene for at 2022 også byr på noen lengre flyturer i tillegg til fine turer her hjemme!
Godt nytt år IF'ere! Da er vi på flyplassen i BKK og Thai Silk Lounge ved D4. Flyet, Lufthansa i Business, skal etter planen, lette om en times tid. Litt kjipt å forlate Thailand og Bangkok. Vi har hatt det strålende og det er så utrolig deilig med varmen, solen og smilene. So long...
Synes det er helt flott at du reiser til Los Angeles for å spise lunsj med meg før du reiser til Florida! Er spent på hvilken restaurant du velger ….
Når jeg tenker meg om, så må det nesten bli middag. For jeg lander ikke før 1530. Intet besøk i LA er komplett før jeg har spist middag på Rainbow Bar and Grill, så det er fare for at det blir der. De har helt grei mat, og gode margaritas.
God kveld og Godt Nyttår! Her fortsetter matfesten med rakfisk og godt tilbehør. Har aldri «laga» rakfisk, så dette blir spennende. pS! Kan forresten rakfisk fryses etter det er tatt opp av vakuumpakken?