Apropos A350 så er SE-RSB på vei til CPH as we speak. https://www.flightradar24.com/data/aircraft/se-rsb#23c97e84
God ettermiddag fra hovedstaden. Fikk akkurat telefon fra et hotell i Kyoto, og de lurte på om jeg var langt unna for å sjekke inn. De kunne opplyse om at jeg hadde booket et rom fra 7.feb - 10.feb. Forklarte at det kunne nok ikke stemme, men at det var 7.april - 10.april! Herlig, bommet skikkelig på datoene ja ... Spørs om jeg rekker frem til Kyoto for å kunne benytte rommet.
Har du ikke AmEx P. Er jo Hilton GOLD, noe må det da være verdt, krev din status! (eller har du booka Expedia greier)
Trekker tilbudet om å gjeste inn. Her er det bare ståplasser... Sas bør legge ned trimrommet så det blir mer plass.
Sas forbedrer stadig vekk. Siden sist jeg var i innenlandsloungen har de forbedret vekk det gode brødet og erstattet det med traurige fabrikktoast
God ettermiddag fra OSL loungen. Mye folk her en fredag ettermiddag,men jeg har fått sitteplass og kake så klager ikke. Helgetur over Nordsjøen venter God helg folkens
SK943 er fortsatt på bakken snart 45 minutter etter oppsatt rutetid. Uten påfyll av champagne eller annen servering. Forventet flytid er omtrent en time kortere enn rutetiden, så de holder igjen for å unngå å komme til Chicago for tidlig.
Den skuffelsen som en får når en ringer TLL å får beskjed om at Awardfares ikke viser riktig tilgjengelighet for Eurobonus på LH F knuser gleden over å finne F flights noe så sinnsykt. I tillegg masse LH C som ikke kan bookes med EB poeng. Gidder ikke tacofredag engang. Ha en bedre fredag folkens
A350’en går også litt fortere enn A330, både i marsjfart og «økonomisk-cruise» så vil nok være noe mismatch i tider framover.