Viatrumf spørsmål

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jebus, 16. okt 2016.

1. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Hei

Trumfkortene kan du hente i de butikkene du kan oppsamle Trumf. Dette gjelder Norgesgruppens Kiwi, Meny, Spar, Joker og Jacobs i hovedsak. Anbefaler deg å sjekke trumf.no

2. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    812
    Bonuspoeng:
    93
    De som er med er i hvert fall Kiwi, Joker, Meny, Spar og kanskje noen jeg har glemt i farten.

3. Rohass

Rohass Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, det menes at man booker rom uten noen rabatter, ala "dream deals, member rate, 20% kampanje etc"
    Tror jeg har funnet ut at på Radisson sin egen booking side som gjerne inneholder veldig mange sorter priser for samme rom, så vil de fleste av disse prisene falle innunder en eller annan rabatt / medlemspris / tilbud etc.og da ikke være gyldige for Viatrumf.
    Dilemmaet er jo da at når man logger inn så får man jo opp de fleste rom etc med Radissonrewards medlems priser...

Av kanskje 10 tilgjengelige priser for samme type rom, så er det gjerne bare 1 eller 2 av de dyreste valgene som potensielt kan gi Viatrumf bonus tror jeg.
    Nå må det samtidig sies at jeg har heller enda ikke fått sett om dette stemmer i praksis, da det gjerne tar minst 4 - 6 måneder å få testet slike teorier i praksis + sannsynlig klage peride etc....

Dette er en av de tingene jeg har spurt Viatrumf om (en klar instruks for hva som gir bonus & ikke), men som du sikkert vet så sender de bare spørsmålene videre til sine partnere (sier de iallefall), og jeg har enda aldri opplevd at det har kommet noe svar tilbake fra disse angående Radisson spørsmål.

4. KVTL

KVTL Senior Medlem

Likes mottatt:
    639
    Bonuspoeng:
    93
    Som skrevet tidligere kan du plukke opp et kort i matbutikken og registrere kortet på din profil i etterkant på trumf.no. Eventuelt kan du bestille kort på trumf.no.

Har de ikke kort synlig i butikken, så spør. Kan hende de har det liggende en skuff.

5. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    222
    Bonuspoeng:
    43
    Har bestilt og gjennomført et lån av bil gjennom Budget i sommer. Ser nå at dette ikke er registrert i viatrumf. Har sendt inn klage nå. Noen som har erfaring med Budget og Viatrumf? Kommer jeg til å få poengene mine?

6. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Om du får poengene dine er det vel ingen som vet. Fulgte du oppskrift på å få slettet cookies fra andre affiliate nettverk osv? Og når du lager en sak, ligger ditt besøk på viatrumfsiden registrert med riktig dag og tidspunkt?

7. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    222
    Bonuspoeng:
    43
    Det gjør det. Skal ha gjort alt etter boken!

8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Da legger du inn en henvendelse om kjøpet ikke kommer opp innen rimelig tid. Så får vi se :)

9. Orjan87

Orjan87 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ice har jo gjennom viatrumf 310,- i trumfbonus ved tegning av abonnent. Passer jo ypperlig tenkte jeg ettersom de har lansert U13 abbonent til 0 PR/mnd og jeg skulle uansett bytte ut deres Telenor abbonent om jeg fant noe billigere, men den gang ei..

Attached Files:

10. PetterX

PetterX Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    28
    Her har man regelrett blitt lurt. Jeg ville meldt saken til forbrukerrådet med en gang. Man bestiller en vare/tjeneste til rabattert pris og får ikke rabatten.

TommyL liker dette
  11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,787
    Bonuspoeng:
    293
    Du bestiller noe til 0 kroner, og forventer å få 310 kr gratis tilbake? Kan vel hende forventningene var litt vel høye?

sovehue, vegardg and Nille2000 like this.
  12. PetterX

PetterX Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    28
    Ja, de betaler for å få kunder. De kunne også ordlagt seg annerledes, så dette er deres valg.

13. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Ser at det kan være lurt å ikke booke Raddison på Viatrumf ja, godt å ha det rådet med seg :)

14. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    EDIT: Glem det. Problemer med å se scr shot 2.

15. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Selv fikk jeg mine poeng fra Ice, og ser at både en kompis og to familiemedlemmer har fått. Så for min del er det 100% uttelling på 4 kjøp.

Du får legge inn en henvendelse, og se hva som skjer. Nå har du uansett ikke tapt penger, men unngått å tjene. Uten at det gjør det mindre surt.

Skjermbilde 2019-07-21 kl. 12.08.39.png

16. PetterX

PetterX Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    28
    I mange tilfeller tar man med viatrumf i regnestykket, og om man ikke hadde fått trumf ville man handlet et annet sted. I stedet sitter man med skjegget i postkassa og har bundet seg til avtaler med bindingstid og månedlige faste avgifter man ellers ville unngått. Jeg vil faktisk kalle det svindel.

Det samme gjelder jo hotellopphold og reise hvor man ikke vet om man får trum før ETTER oppholdet.

17. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,787
    Bonuspoeng:
    293
    Det er jo ikke så rart at de ikke deler ut Trumf før oppholdet er gjennomført? Ellers er det jo bare å bestille hotell, få Trumf, og så avbestille..

Qee and Nille2000 like this.
  18. Rohass

Rohass Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Ser da ut til at dette er rikting angående Radisson Blu / park In & Viatrumf. Når man logger seg på & er Radisson medlem, så får man alltid opp en drøss medlemspriser etc. som de første gunstigste valgene, deretter tilbudspriser, dreamdeals etc.
    Men Viatrumf vil bare fungere om man skipper alle disse valgene & utelukkende bestiller det dyreste / standard pris alternativet helt nederst i alle valgene.
    Om man da gjør dette, så blir det jo en vurdering om den ekstra rom kostnaden er verdt Viatrumf fordelen / EB poeng.
    Men rent pengemessing for fks en ukes opphold vil dette fort koste mye mer enn man får igjen i rene Trumf penger iallefall.

19. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Skulle hatt en yale doorman,noe sted en kan klare å få litt trumf på en slik?

20. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,386
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke, du må nok sikkert trykke deg igjennom og sjekke ut nettsidene til de aktuelle fra https://viatrumf.no/Category/home-and-garden

Del denne siden