Vibeke ga meg etter at jeg spurte pent om det en mellomlanding på 32 timer… men hun effektiviserte de vel vekk. Tror det er vanskelig å få mer enn 24 timer i dag, men med agentrullett skal vel det meste gå. En bieffekt av at kundeservice tidvis er dårlige på å gi god hjelp, er at regelkunnskapen og tilhørende etterlevelse også har litt hull her og der.
Riktig nok før pandemien. Men det var aldri noe spørsmål eller diskusjon om 24 timer var ok eller ikke.
Da jeg booket i dag, gikk agenten over bestillingen min. Han trodde første jeg hadde 24 timer og 35 minutter, og sa det ikke ville gå fordi det var over 24 timer. Måtte korrigere og si jeg hadde 23 timer og 25 minutter. Så noen agenter vel mer påpasselige enn andre.
Er stopover på arn ig cph fortsatt liv for Long-haul reiser? Mener det iallfall tidligere var spesifisert.
Prøvde meg på en 24t20min igår på en helt ny reise og hun måtte spørre superadvisor. (Har fått igjennom en på 26t før, men det var et unntak da TK avlyste en flight og hadde flyttet meg over på en ny. Det var bare for SAS og akseptere.) Det var ikke mulig ble jeg fortalt da det var i mot reglene, så kom hun med en forslag på en annen rute som jeg også hadde funnet, men helst ikke ville ha. Booket den for må komme meg av sted, men sitter fremdeles på gjerdet for å gjøre endringer frem til avreise så løser seg nok
Har jeg sjans å få booka dette på Star Alliance CT? ET:ADD-LHR ankomst 06:35. Neste morning: SK:LHR-OSL avgang 06:40... Altså 24:05. Verdt å prøve agentrouletten her?