Virgin Atlantic - Q & A

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av The_Dude, 21. juli 2025.

1. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    Lager en tråd for stort og smått rundt VS.

Vil skal da til statene, og Virgin bruke et system som heter FlyReady for passinformasjon og APIS. "Government Forms" åpnes 72 timer før avgang.

Når jeg trykker på denne, får jeg beskjed om at "your form is not found" - så da står man like langt. .På Chatten vil de ikke hjelpe og sier jeg må fikse dette ved innsjekk. Noen som har opplevd noe lignende?

Har ikke lyst å stå på G'mo klokken seks om morgenen med to småunger og fylle inn first address-greier.

Edit: Tror ikke dette er temporar?. Tror de forventer det fra SAS - som ikke har noen felter for dette.

Edit: Tok bort APIS, da jeg tror dette er i orden.

Attached Files:

Last edited: 21. juli 2025
    turaga008 liker dette
  2. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    484
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg hadde akkurat samme feilen i januar, "gøy" å se at de ikke har fikset det. Jeg både ringte og chattet uten hell og endte opp med å gjøre det på Upper Wing på LHR. Det gikk smertefritt og fort, men jeg må innrømme at jeg stresset en del over det i forkant.

The_Dude liker dette
  3. tmolvik

tmolvik Senior Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93

Jeg var i kontakt med dem i går angående en vedvarende beskjed om at jeg må sjekke detaljer i FlyReady. Tok kontakt med dem på chat og fikk i prinsipp samme melding som deg om at de bare kunne fikse det på innsjekk og at det ikke var så farlig.. Skal reise om to dager, så da får vi nå se da...

The_Dude liker dette
  4. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    Takk begge to. Jeg spurte om jeg kunne få dette fikset på på clubhouse, men agenten mente at det må gjøres ved innsjekk. Men det betyr at det er SAS som skal gjøre dette i Oslo? Jeg vet kanskje mer når online checkin åpner i morgen.

@turaga008 , vi kommer via OSL, så blir ingen Wing på oss (har uansett ikke UKETA).

5. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk jammen meg sjekke inn via SAS app, og førstenattsinfo har nå lagt seg inn som "contact tracing form". Alt er nå grønt i FlyReady, mens det på selve VS-bookingen står at det mangler noe i FlyReady. Skriver denne på VS sin IT-kvote, men virker da som det er fikset likevel.

turaga008, kongenamundsen and obay like this.
  6. Lillegutt

Lillegutt Lonesome traveler

Likes mottatt:
    1,649
    Bonuspoeng:
    93
    Skal med VS over dammen snart, og har relativt god tid på LHR. Noen som har erfaring med håndbagasje oppbevaring for en ev. tur inn til sentrum?

Del denne siden