Jeg sniker inn denne her, da dette kortet er grunnen til at jeg ville lage en webløsning for dette.
Jeg har brukt noen hobbytimer på å lage en enkel løsning for å belaste et kredittkort en liten sum automatisk hver måned. Via vårt selskap hadde vi allerede avtale på plass om kortbetaling, så da var det et veldig lite skritt å ta for å gjøre noe mer med kortbetaling.
Slik er tjenesten: du logger inn, legger inn kortdata hos Stripe, og deretter blir du belastet 10 kr hver måned helt til du sletter kortet ditt igjen. Er det noen som vil være beta-brukere og komme med feedback? Jeg har også tenkt på en engelskspråklig versjon, for det må da være flere kort der ute i verden som har et månedlig krav til at et kort brukes?
Hva tror dere? Bortkastet tid av meg, eller noe som kan være nyttig?
https://www.minimumspend.no/
Det kan være småbugs her og der, men send meg gjerne feedback som privatmelding, og fint om det kan holdes en lav profil frem til det er testet litt mer enn av bare meg
Grunnen til at vi tar 10 kr per måned er at Stripe skal ha sitt, staten skal ha sitt (mva) og det er litt jobb med å bokføre det i regnskapet. Er ikke meningen at noen skal flås eller at vi blir rike av dette, men kom gjerne med tilbakemelding på prisen også.
Vis alt...