Widerøes kredittkort med Eurobonusopptjening lansert

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Leknes, 27. sept 2018.

1. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,554
    Bonuspoeng:
    183
    I app’en på siden for Eurobonus, under saldo står det en linje med totalt antall poeng tjent med kortet så langt i år.

2. TommyL

TommyL Senior Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg kan se min saldo, men klarer ikke å se hver post. Har brukt det ganske mye...må man bare "følge med" og anta at man har fått dem?

3. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,505
    Bonuspoeng:
    93
    Eventuelt regne ut selv?

TommyL liker dette
  4. TommyL

TommyL Senior Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Jo...det er jo også en mulighet..,:D

5. johanna

johanna Nytt Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    13
    Hei, relativt ny her men har også skaffet meg Widerøe-kortet. Ser dere skriver "min side" og "i appen", men hvor går man for å finne min side? Jeg har bare brukt appen til nå, jeg.. :oops:

6. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Har opplevd at kjøp gjennomført 1. i måneden fortsatt kommer med på faktura for forrige måned. Har dem en fast dato en ny måned begynner hos dem?

7. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,840
    Bonuspoeng:
    183
    Ny måned begynner 1. i måneden, men likevel kan transaksjoner fra samme dato havne på fakturaen. Standard, som det heter

8. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Vil det si at kjøp fra 2. i måneden sikkert ikke vil komme på faktura før måneden etter?

9. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,721
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg sniker inn denne her, da dette kortet er grunnen til at jeg ville lage en webløsning for dette.

Jeg har brukt noen hobbytimer på å lage en enkel løsning for å belaste et kredittkort en liten sum automatisk hver måned. Via vårt selskap hadde vi allerede avtale på plass om kortbetaling, så da var det et veldig lite skritt å ta for å gjøre noe mer med kortbetaling.

Slik er tjenesten: du logger inn, legger inn kortdata hos Stripe, og deretter blir du belastet 10 kr hver måned helt til du sletter kortet ditt igjen. Er det noen som vil være beta-brukere og komme med feedback? Jeg har også tenkt på en engelskspråklig versjon, for det må da være flere kort der ute i verden som har et månedlig krav til at et kort brukes?

Hva tror dere? Bortkastet tid av meg, eller noe som kan være nyttig?

https://www.minimumspend.no/

Det kan være småbugs her og der, men send meg gjerne feedback som privatmelding, og fint om det kan holdes en lav profil frem til det er testet litt mer enn av bare meg :)

Grunnen til at vi tar 10 kr per måned er at Stripe skal ha sitt, staten skal ha sitt (mva) og det er litt jobb med å bokføre det i regnskapet. Er ikke meningen at noen skal flås eller at vi blir rike av dette, men kom gjerne med tilbakemelding på prisen også.

10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,561
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg liker ideen.

Men, for min egen del, så setter jeg bare ett abonnement som går hver måned på det kortet som skal ha minimum spend. Da bruker jeg ingen penger på det samme. :)

Arvid1410 liker dette
  11. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, jeg tenker at det er vel få nå i dag som ikke har et månedsabonnement på ett eller annet. Jeg personlig har i alle fall ingen behov for noen egen tjeneste bare for dette

12. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    113

Jeg tror dette kan være nyttig for mange, men for egen del kommer jeg nok til å fortsette som før:

Ha de aktuelle kortene liggende som de første i Curve-appen, merket med "bruk hver mnd". Når så et av disse ligger med 0,- i spend, flytter jeg bare en liten transaksjon til kortet.

13. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,721
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kjører Spotify og Netflix selv på SAS Mastercard, men hadde ikke noe annet abonnement jeg kunne dytte på dette kortet så der må jeg passe på å trekke det av og til på kiwi :) Det beste er selvfølgelig å bruke et abonnement man uansett har. Er kanskje mer nyttig tjeneste hvis det kommer mange flere slike kort og man ikke orker å shuffle abonnement rundt

Xflipper and Arvid1410 like this.
  14. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    Japp, sier absolutt ikke at det ikke kan være et nyttig supplement for noen...

15. JeanPaul

JeanPaul Medlem

Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Selv kjøper jeg 1 stk ubenyttet barnebill til 16kr på busselskapets app for å innfri kravet om omsetning. Grei måte å gjøre det på om man har glemt pinkode:)

16. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Er redd eg heller ikkje har bruk for det. Har fleire abonnementstenester enn kort som står i fare for ikkje å bli nytta ein månad.

17. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,728
    Bonuspoeng:
    293
    Fiffig løsning!

For min del er ikke behovet der for øyeblikket, da det er kun Widerøe kortet som trenger dette, og der ligger Netflix for tiden.

Men hvis jeg ender opp med 10 kort, som trenger månedlig spend så er dette ypperlig.

18. Braxze

Braxze Medlem

Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Andre som ikkje får løst inn poengene??
    Har skreve inn EBnummer, men når eg trykker overfør skjer det ingenting....

19. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,505
    Bonuspoeng:
    93
    Uten EB? Bare selve nummeret?

Fungerer det ikke, hjelper det nok å sende mail. Erfaringsvis synes jeg de har svært god kundeservice.

20. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,857
    Bonuspoeng:
    113
    Lagt inn korrekt nummer uten EBx foran?
    Jeg har ikke hatt noen slike problemer.

Del denne siden