Widerøes kredittkort med Eurobonusopptjening lansert

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Leknes, 27. sept 2018.

  1. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Maks 1 uke før noen har snakket med kundeservice og lurt på hva dette er. Garantert :p
     
    Maggie, Magnus1001 and TommyL like this.
  2. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,646
    Likes mottatt:
    7,639
    Bonuspoeng:
    183
    Fornøyd med at jeg ikke sa opp kortet med en gang :)
     
  3. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Da har jeg fått de siste 2000poeng, og kortet kan sies opp 01.01.2020
     
    Xflipper liker dette
  4. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg kårer allerede dette til årets sikreste spådom! Selv om vi bare er kommet til 1. januar.
     
    Xflipper liker dette
  5. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter eer lettere sjokkert. Skulle overføre 12.000 poeng nå. Etter at mobilen hadde tenkt seg litt om sto det flytting av eurobonus feilet dessverre. Men poengene ble borte, så nå har jeg 0 i wiederø appen. Dem dukket ikke opp hos SAS. :eek::eek::confused:

    Noen som har vært bort i det samme? Fikk problmløst overført de første 8000 poeng i fjor sommer.
     
  6. PetterX

    PetterX Aktivt Medlem

    Innlegg:
    346
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Var det 8 månedsavgifter som var inkludert?
     
  7. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,308
    Likes mottatt:
    1,476
    Bonuspoeng:
    113
    11 (du blir belastet på den 12.).
     
    PetterX liker dette
  8. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
    Samme skjedde meg i oktober. Tok kontakt med Brabank på chat/epost, løste seg fint...
     
    stekus and Xflipper like this.
  9. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    Takk, da er det håp :oops:
     
  10. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Kona fikk 2000 poeng, men ikke jeg (kort brukt i desember). Her må det sjekkes opp ...
     
  11. Wendel

    Wendel Medlem

    Innlegg:
    198
    Likes mottatt:
    511
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ikke brukt kortet i desember, men fikk alikevel 2000 poeng denne måneden :)
     
  12. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Både jeg og fruen utløste de siste 2K poengene i dag. De forsvant fra appen men har ikke kommet på sas kontoen. Tålte tydeligvis ikke overgangen til 2020.
    Har intet forbruk på noen av kortene i desember så sier opp begge kortene når poengene er bekreftet på konto.
     
  13. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    De 2000 poengene i desember er vel for bruk i november?
     
    Maggie liker dette
  14. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,441
    Likes mottatt:
    3,275
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg og kona har utsatt å løse inn poeng mtp fremtidig Fly Premium-status, men da det plutselig dukket opp 4000 poeng ekstra i dag overførte jeg alt så raskt som bare rakkeren. Det skulle egentlig vært siste utbetalingsmåned i november, men vi har nå fått totalt 44.000 poeng fra kampanjen. Trekker fortsatt et par abonnementer fra kortene, og beholder dem så lenge poengene fortsetter å strømme på.
     
    Last edited: 01. jan 2020
  15. tfo

    tfo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    1,212
    Bonuspoeng:
    93
    Høres ut som det er verdt å gjøre et par små kjøp i januar for å se.. Jeg har fått mine 20000 + kjøp
     
  16. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    :(

    886FA9A9-C31D-490F-95D0-513528695327.png
     
  17. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    Der var plutselig poeng på plass hos SAS, uten at jeg har hørt noe fra Brabank kundeservice.
     
  18. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,006
    Likes mottatt:
    1,393
    Bonuspoeng:
    113
    Så bra!
     
    stekus liker dette
  19. MrBister

    MrBister Medlem

    Innlegg:
    208
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Det kan vel hende dette med ekstrapoeng vedvarer en liten periode?
    Jeg vet jo ikke hvordan EB-kjøp til en bedrift fungerer, men om monobank kjøpte et hav av EB, så tikker jo dette og går frem til den "bedriftskontoen" er tom, om ikke Brabank vet om dette, eller har kunnskap om dette i tilstrekkelig grad. Det kan jo være tette skott mellom EB fra tidligere monobank og nåværende Brabank.

    Det virker jo til å være generelt lite oversikt innad i Brabank, jeg fikk for eksempel en tlf-samtale fra de for en måneds tid siden hvor jeg skulle få en epost med "utfylling av manglende info", hvor jeg ble bedt om å fylle ut akkurat den samme informasjonen som jeg gjorde når jeg fikk innvilget kredittkortet hos monobank, slik som husholdningsinntekt og sivilstand osv. Jeg fylte det ikke ut engang til. Har ikke hørt noe mer fra de heller.

    Poenget er at det virker jo til at Brabank ikke engang har fått basic info om kundene sine fra monobank. Jeg tror det er ei skute ute av kontroll, hvor ingen føler noe spesifikt ansvar, samt underskudd og de ber om mer penger. De har så vidt jeg har forstått kastet ut ledelsen også.

    Som noen allerede har skrevet er det vel bare å sitte stille i båten og motta ekstraordinære EB-poeng (fra monobank), men det beste er vel å ta ut alt som er av EB snarest, før hele Brabank går dukken/blir omorganisert, eller til de har funnet ut at det ligger en stor EB-"bedriftskonto" og spyr ut 2k pr måned. :)
     
  20. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Ja nå kan jeg angre på at vi sa opp kortene våre! 2000 gratispoeng hver måned per person hadde jo for oss vært 44.000 poeng ekstra å rutte med i løpet av 2020 :-o
     

Del denne siden