Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Lufthansas bekvemmelighetspakker i premiumklassene er ikke bare populære blant passasjerene. Det nye First Class amenity kitet som laseres i slutten av denne måneden vant nylig førsteplass i Onboard Hospitality Award 2018.
Mer enn 1000 lesere av det kjente British Trade Magazine deltok i avstemmingen og stemte fram Lufthansa som vinner i kategorien «Best for First». Leserne ble bedt om å bedømme kriterier som førsteinntrykk, kvalitet, holdbarhet, funksjonalitet, smak, innhold og berikelse av kundeopplevelsen.
Moderne og elegant
Damemodellen av Windsor Amenity Kit er mer enn bare en toalettmappe. Den er moderne og elegant, og overbeviser med en forseggjort finish. Den avtakbare bæreremmen gjør at toalettmappen kan brukes som både håndveske clutch-veske.
Herremodellen er klassisk og funksjonell, med et enkelt og moderne design som gjør den til toalettmappe med høy gjenbruksverdi i hverdagen.
Begge First Class-modellene inneholder som før eksklusive pleieprodukter fra merket La Prairie.
Nye amenity kit i business class
Også Reisenthel amenity kit som introduseres i business class kom blant finalistene i Onboard Hospitality Awards. Disse toalettmappen vil være tilgjengelig fra og med juli, og kommer i tre forskjellige varianter i det nye Lufthansa-designet. Disse toalettmappene vil inneholde produkter fra L’Occitane, som også er kjent for å holde høy kvalitet. Også her er det lagt vekt på bærekraft og gjenbruksverdi i produktutviklingen.
Bærekraft og gjenbruksverdi er også vektlagt i det nye amenity kitet i Lufthansa Premium Economy, som fra midten av juli vil få et nytt «Around the world» amenity kit. Posene som kan gjenbrukes som for eksempel handlenett eller strandpose, og på den måten være med på å redusere unødvendig avfall. Around the world-kitet vil komme med fem forskjellige motiver: Eiffeltårnet, Brandenburger Tor, Frankfurt skyline, Frihetsgudinnen og Golden Gate-broen.
Bekvemmelighetspakker, eller amenity kits, er populære samleobjekter blant mange av våre lesere, spesielt fra business eller first class. Vi gleder oss til å teste Lufthansas nye produkter.
Legg igjen en kommentar