Norwegian fikk tre anerkjennelser under prestisjetunge Passenger Choice Awards – inkludert prisen “Beste lavprisselskap i Europa”

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Norwegian fikk en rangering på fire stjerner og vant i tillegg to priser under det prestisjetunge Passenger Choice Awards i Los Angeles. Flyselskapet ble kåret til beste lavprisselskap i Europa og fikk pris for beste WiFi om bord.

Hele tre anerkjennelser ble tildelt Norwegian under Airline Passengers Experience Association (APEX) sitt prestisjetunge Passenger Choice Awards i Los Angeles. I tillegg til en firestjernes rangering stakk selskapet av med prisene:

  • Best WiFi
  • Best Overall Passenger Experience, Low Cost Carrier in Europe

Norwegians administrerende direktør Bjørn Kjos sier:

Vi setter stor pris på disse anerkjennelsene, spesielt fordi det er kundene selv som har gitt sine stemmer til Norwegian. Jeg vil takke alle våre passasjerer som har valgt å fly med Norwegian og ikke minst til våre hardt arbeidende og dedikerte medarbeidere over hele verden, som alle gjør sitt ytterste hver dag hele året for å gi passasjerene en god reiseopplevelse.

Om Passenger Choice Awards

Passenger Choice Awards ble opprettet av Airline Passenger Experience Association (APEX) for å gi en stemme til flypassasjerene. Det er en omfattende kåring hvor over en halv million flypassasjerer gjennom spørreundersøkelser på nett selv bestemmer hvem som skal vinne de ulike kategoriene.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *