Norwegian Reward inngår samarbeid med Kolonial.no

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Norwegian Rewards nye samarbeid med Norges største matbutikk på nett gir kunder mulighet til å tjene fem prosent CashPoints på dagligvarer.
Norwegians fordelsprogram, Norwegian Reward, har inngått en avtale med Norges største matbutikk på nett, Kolonial.no. Avtalen gjør at Norwegian Rewards medlemmer tjener fem prosent CashPoints når de handler på www.kolonial.no og betaler med Norwegiankortet.

– Norwegian Reward er et av de raskest voksende fordelsprogrammene i Norden med snart fem millioner medlemmer globalt. Vårt mål er å alltid tilby attraktive fordeler til våre medlemmer og opptjening av CashPoints ved kjøp av dagligvarer er et svært godt tilbud. Vi er veldig fornøyd med Kolonial.no som ny samarbeidspartner, sier sjef for Norwegian Reward, Brede Huser.

– Å tjene fem prosent CashPoints på dagligvarer hver gang du handler kan raskt resultere i en flybillett, fortsetter han.

Samarbeid med Rema

Norwegian Reward har i dag snart fem millioner medlemmer. Fordelsprogrammet vokser med over 100 000 medlemmer i måneden. Medlemmer samler CashPoints når de reiser med Norwegian og gjennom å benytte tjenestene til selskapets mange samarbeidspartnere. CashPoints kan så brukes til å kjøpe flybilletter med Norwegian.

Kolonial.no er Norges største dagligvarebutikk på nett. Selskapet leverer mat på døra til nesten hele Østlandet og har i samarbeid med Rema 1000 tilsvarende priser som i lavprisbutikkene.

– Å gå i matbutikken er hverken gøy eller nødvendig, og det tar tid. Nordmenn handler tre til fire ganger i uken, og bruker i snitt én time bare i butikken hver uke. Ved å handle på Kolonial.nokan man for eksempel bruke denne tiden på en reise med Norwegian i stedet. Et samarbeid med Bank Norwegian og Norwegian Reward er fantastisk for kundene våre! Nå kan man handle dagligvarer fra hvor man vil, når man vil, og mens man slipper å gå i matbutikken, sparer man samtidig opp til en deilig feriereise, sier Mats André Kristiansen, markedssjef i Kolonial.no.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *