SAS samler sine servicefunksjoner på OSL med SAS Service Point

SAS innsjekkingsautomat

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Den 7. mars åpnet SAS Service Point på OSL. Ved å samle viktige servicefunksjoner på ett sted, så skal det nye SAS-merkede Service Point lette selvbetjeningsflyten for de reisende.

Hos SAS Service Point vil de reisende selv kunne administrere bookingen og få hjelp av dedikerte SAS-medarbeidere, hvis de har behov for det. Skal barnet ditt reise alene, eller har du bestilt assistanse i forbindelse med reisen, starter reisen din ved SAS Service Point.

– Vi vet at jo mer de reisende selv kan ordne, desto mer tilfredse er de. Derfor arbeider vi hele tiden med å utvikle og tilby digitale løsninger som gjør livet enklere for våre reisende. Men det er også viktig at det er enkelt å få hjelp, hvis man har behov for det. Derfor er vi glade for at vi nå kan åpne et nytt, stort Service Point, hvor kundene både selv kan håndtere bookingene sine og få hjelp av SAS-personale, hvis de har behov for det, sier Knut Morten Johansen, informasjonssjef i SAS

Mest selvbetjening

I dag utfører 60 prosent av SAS-reisende innsjekkingen digitalt og 18 prosent ved Self Service-automat. 22 Prosent får hjelp til innsjekking ved en innsjekkingsskranke. I det nye Service Point er det satt opp datamaskiner, og det vil alltid være SAS-medarbeidere klare til å hjelpe.

SAS Service Point er 85 m2 stort og er plassert i avgangshallen i terminal 1 inntil SAS innsjekkings- og Bag Drop-område, og rett ved SAS nye dedikerte Fast Track.

SAS Service Points er allerede åpnet i Malmö, Göteborg, Östersund og flere er på vei.

Du finner informasjon om SAS Service Points på flyselskapets hjemmesider.

Kommentar

  1. Sverre Skum sier

    Hei!
    Har vært i forbindelse med dere angående dette for noen få dager siden.
    Har fått en belastning på kr 3296 utstett av Klarna 15.05.2024 for bestilt flyreise fra Gardemoen-Tromsø en vei for min kone Toril og meg undertegnede.
    Klarna er klar på at de har mottatt belastningen fra dere, men vi har ikke mottatt bekreftelse på reisen fra dere. Kid på belastningen fra Klarna : 1931020555009265
    Nå er jeg passe lei å av å være kasteball mellom dere, så nå får dere rydde opp.
    NB! Det medfører riktighet at jeg prøvde å bestille, men grunnet kluss med betalingen uten hell.

  2. Redaktion sier

    Hi,
    Please contact SAS for this. InsideFlyer is a news media and have nothing to do with bookings 🙂
    Br,
    InsideFlyer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *