Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Lørdag morgen er det premiere på Scandinavian Traveler, som erstatter Scanorama som SAS inflight-magasin. Scandinavian Traveler er ment som en oppgradering i design og innhold, og SAS kaller det selv «et nytt magasin om reiser og livsstil».
Det nye er at selve magasinet skal følges av en lang rekke nye digitale initiativer på de forskjellige plattformene. Det vil altså løpende komme nye tiltak på magasinets hjemmeside Scandinaviantraveler.com og på SAS sin app. Magasinet skal også kunne lastes ned både på hjemmesiden og i SAS-appen. Hjemmesiden vil fungere fra 1. november.
Du kan allerede nå på Bonusfeber.no lese hele magasinet ved å klikke her.
Noen eksempler på artikler i dette første nummeret:
- Slik reiser vi i Norden! Unik reisestatistikk fra det nordiske reisemarkedet i en spennende innpakning.
- Uber – din nye privatsjåfør som brer seg over Europa til flere taxiselskapers ergrelse.
- 6 måter å gå ombord i et fly på.
Det er altså rikelig med godt lesestoff i denne første utgaven av det nye magasinet. Det eneste ankepunktet er at det er ganske mange sider med reklame, men det ødelegger ikke leseopplevelsen.
På magasinets hjemmeside vil man i tillegg til selve magasinet også finne reisetips, film og nyheter.
Artikkelen er oversatt til norsk fra Bonusfeber.dk/Henrik Olsen
Andreas sier
Shame on you SAS with regards to your article on Frp in your Dec issue. Your ignorance on political facts is embarrassing.