VERDAS FYRSTE ANMELDELSE: SAS AIRBUS A350 I SAS GO (ØKONOMI)

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Tirsdag den 28. januar 2020 var den fyrste avgangen med den nye SAS Airbus A350-900. Det er noko mange av oss har venta på i lang tid! InsideFlyer.dk var såklart med på denne turen og kan her komme med verdas første anmeldelse av ein tur i SAS Go i ein A350!

SAS Go er den klasse som dei fleste bruker når dei flyg med SAS. Og derfor velger Insideflyer og teste denne fyrst. Det har kommet fleire endringer i SAS Go kabinen i forhold til A330 og A340. Difor var det også mest interessant i å fyrst anmelde denne klassa. Men det kjem også straks anmeldelse av Business Class og SAS Plus også!

Den nye, flotte, Go kabinen

Den store dagen kom endeleg på den 28. januar 2020. Både for SAS, men jammen vart det ein stor dag for oss passasjerer også. Spesielt for oss som er gale nok til å fly med, mest fordi det var ein spesiell dag og ein ny, spesiell flytype. I 20 år har SAS flydd med A330/A340, og ca før det var det Boeing 767 som var SAS sitt valgte fly på langdistanse. Så dette der er ein spesiell dag.

Boarding og fest i gaten

Det blei eit par korte taler før avgang. Du kan lese meir om arrangementet før avgangen her.

Kabinen

Kabinen er flott og designet er som me kjenner den frå før, med det flotte, skandinaviske tema.

Der er god plass til knærne i SAS Go kabinen. Her vil du ikkje oppleve nokon forskjell frå A330/A340.

God plass til knærne

Bordet har eit nytt design. Det kan opnas i to deler. Halve til drikkevarer og småting, også slått heilt opp

Servicen ombord

All servering var slik som me kjenner det normalt hos SAS. De tok forholdsvis lang tid å komme igang, som sannsynligvis skyldes at besetningen skulle bli kjent med alt på fyrste flyvning. Jeg kan forstå at det også forsinka serveringen i Business Class noko. I Go (og Plus) var det slik sett ikkje noko problem, men ein burde kanskje gjeve personalet flere sjanser å lære Ingegerd Viking betre å kjenne.

SAS Plus fekk champagne servert frå bakker før drikkevogna kom forbi. Det gjorde litt vondt å sjå på. Eg regner med at det var høve dagen, og ikkje et nytt og fast tilbod for SAS Plus. Det ville vore hyggeleg om dei hadde gitt bobler til heile flyet, og cava hadde holdt, men det vart ikkje slik.

Eg fekk dei drikkevarene (grunna Diamond statusen) eg ville ha, med stor vennligheit og blei spurt om eg ikkje bare ville ha to rødviner fra begynnelsen – mange takk. Eg trengte ikkje vise mitt Diamond kort, det hadde han styr på. Men eg overhørte eit annet besetningsmedlem, som skulle servere drikke til ein annan Diamond kunde, der ho vender seg til sin kollega og spør: “Kva er no konseptet med diamanter?” Han tenker seg litt om, og svarer at det jo gratis drikkevarer. Så stemmer ho i “nå ja, gratis drikke, men alt anna skal dei betale for”. Synes dette var ualminnelig klossete håndtert av noko som dei selvfølgelig bør kjenne til. Der satt diamant medlemmet og følte seg som ein gratis, snyltende passasjer. Dette grensa til frekk håndtering, og i alle fall djupt uprofesjonelt.

Hovedmåltidet i SAS Go hadde eg oppgradert heimefrå. Det var et godt valg. Foto: InsideFlyer

Forretten smakte riktig godt (samme som SAS Plus) hovudretten var faktisk også ok, kraftfull smak, pastinakk og gulrot hadde litt tyggemotstand. Potetklumpene, som smakte fint, var litt på den ukokte side. Kjøttet var riktig så smakfullt. Men sausen var litt for søt, men hadde også ein fin friskhet. Men det heile kunne godt virke litt på den voldsomme side, omein fikk litt mye med på gaffelen.

Forretten i SAS Go (når du har bestilt oppgradering av måltidet før avgang). Foto: InsideFlyer

I forhold til normal mat på SAS Go, så synes eg det er ein merkbar forbedring. Det er nok ikkje alle som vil betale for oppgradering, men eg gjer det nok att.

Hovedretten hadde god smak. Foto: InsideFlyer

Service og tilbud mellom hovedservering og andre servering: Det var polarrull til PLUS, kan ikke huske når det vart servert, og ingenting til SAS Go. Eg meiner dei var igjennom ein gang med vann, kan ha vore ein gang til, som eg ikkje fikk med meg. Det var snackbar og ein ganske stort galley bakerst. Men snackbaren er litt klemt inn mellom bakerste rekke og galley, ikkje mykje plass til å stå flere og la seg inspirere. Man kan på IFE sjå deira utvalg – det ville vore smart om ein man kunne bestille på skermen som f.eks. Air Nz (i alle deira klasser)

Den nye snackbaren for SAS Go og Plus. Foto: InsideFlyer

Andre servering var Polarrull, eplejuice og ein kaffekopp – dette var trist og noko me i InsideFlyer syntes SAS skal gjera noko med. Den polarrullen er ikkje vår favoritt. Dei rasa fordi i ein vill fart, så eg fekk ikkje bestilt eit lite glass vin til. Dei hadde ikkje tenkt på at ein kunne vera tørst på dette tidspunktet. Dei virka lettere stressa mot slutten av turen. Tror dei har streva med å finne seg til rette i det nye flyet.

Bortsett frå dei nevnte unntaka, så virka det som ein vanlig SAS flyvning i beste betydning. Profesjonelt og ofte med et smil. Godt humør og smilet satt laust.

Et lite måltid før landing består i SAS Go av ein polarrull(no att?) og ein juice. Foto: InsideFlyer

Andre nye ting ved nye SAS A350

Vinduene er noko å skrive litt om. Når du sitt ved vinduet, så opplever du bedre lysforhold om dagen, samt at det er større vinduer. Det gjer at du ser betre ut, og får ein bedre oppleving.

Vinduene er større på A350 og det er flott at kikke ud. Foto: InsideFlyer

Andre tilbud som magasiner eller områder å henge, på var det ikkje – utover det ved snackbaren. Eg synes plassen rundt toalettene er litt snaut, så det vil nok fort bli kø, som kan væra vanskeleg å komma forbi. No var det ein del ledige seter på denne flygninga, men med ein full SAS Go kabin, så vil det nok gjera at plassene rett ved toalettene ikkje er så optimale. Toalettene er også nye i forhold til dei du kjenner på A330/A340.

Dei gode setene i SAS Go

De virkelige gode setene er rekke 30, fremste Go rekke. Masse med beinplass, selv når Plus setet foran legges ned. Litt smalere en ellers på grunn av bordet, men det er laga ganske kompakt, så det føles ikkje som eit problem.

Les mere: Se vores guide om hvor du skal sidde på SAS Airbus A350(på dansk)

Det er eit par “kjæresteseter” i midten – som er gode for par, om du ikkje kan få dei ved vinduene. Der er ikkje den “faste” armstøtta og derfor kan den slås opp og ein kan sitte litt bedre.

Det er nokre kjæresteseter fremst i SAS Go kabinen. Foto: InsideFlyer

Dei ikkje fullt så gode setene

Mittseteplassene heilt bakerst på rekke 52, 53 og 54 er ikkje gode seter. Delvis på grunn av toalettdøra (række 54), men det er heller ingen hattehyller på grunn af det crewrest, samt nærheiten til bakerste galley. Dei plassene bør du unngå.

Se også vår guide til korleis du finn dei beste plassene her.

Internett ombord

SAS har investert i eit helt nytt system for WiFi ombord på deres A350.

Les mere: Læs hvorfor WiFi ikke var helt klar på første afgang til Chicago(Dansk)

Det er frå firmaet Inmarsat og dei tilbyr ei løysing som gir ein mykje kjappere forbindelse en den du kjenner fra A330/A340.

Då dette er ein test, så kan me ikkje heilt stole på hastigheten, men på turen fekk me ganske gode opplevinger og kunne både chatte og sende bilder via mail og Facebook/Instagram.

Me prøvde selvfølgelig internetthastigheten fleire gange og når den er helt på plass, så kan me komme attende med meir informasjon. Men ein ting er sikkert, at dette er mykje betre enn det tidligere har vore. Så er du ute etter å kunne være online og arbeide på turen, så skal du sikre deg at det er ein SAS A350 du flyg med. Me hadde ein god dialog med SAS Teamet før avgangen fra København.

Eit stort tillykke til WiFi teamet for at kunne tilby WiFi på den aller første tur med SAS Airbus A350. Dette lover godt for fremtida.

Oversikt

Fordeler

Pros
+ Verdens kanskje beste og mest moderne passasjerfly.
+ Stille, mykje luft, store bagasjehyller, god komfort, mindre trykkforskjell en A330
+ Betre luftfuktigheit, ikkje at eg kunne merke det, men når alle sammen siger det - så tror me berre på det.
+ God luftdistribusjon i selve kabinen
+ Moglegheit for nokre super fine plasser med fantastisk beinplads på rekke 30 - inkl loveseats på 30D og 30E
+ Mykje betre internet med den nye Inmarsat løsning

Ulemper

Cons
- Trangt med plass ved toalettene.
- Den nye store kabinen føles størst i høyden - gangene er blitt smalere.
- Seterne 30C og 30F fekk ofte trallene køyrt inn i ryggen fordi gangen har ein knekk der
- Par mister dobbeltplassene ved vinduet

KOMFORT

MAT OG DRIKKE

SERVICE

VERDI

Overall Rating

Konklusjon

Konklusjon
Faktisk eit veldig lekkert fly. Dei andre A350 me har fløyet med, som for eksempel Singapore Airlines, Cathay Pacific, Thai osv. var flotte fly. Kunne SAS holde samme nivå? Ja, det synes me dei kan. Dette er eit fly og innredning med høg kvalitet. Dette vil være vårt fortrekte fly fremover så lenge me kan sjå. Er det nokon kjempeforskjell frå A330/A340? Nei faktisk ikkje, det er oppgradering, men ikkje ein helt ny oppleving. Det meste er som ein kjenner det fra A330/A340. Men støynivået er lavere og vinduene større, og det gir samlet litt bedre komfort.

3.8

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *