Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Ving er kåret til selskapet med «Årets kundeservice i kategorien reise». Kundene er spesielt fornøyd med kunderådgivernes kunnskap om reisemålene de forteller om.
Prisen ble utdelt på Kundeservicedagene i Oslo. Juryen skriver blant annet at Ving fremstår som kunnskapsrike i kontakt med kundene og alltid gir konkrete råd og svar på spørsmål.
– Kundene opplever det som godt å reise med noen som har god greie på det de driver med. Ving utmerker seg på epost, gir raske svar og svarer alltid på alle spørsmål en kunde har, sier Finn Olav Sveinall, seniorrådgiver i Kantar TNS.
KSindeks avgjør kundeservice score
Prisen er basert på resultatene i KSindeks. Dette er Norges største og eneste undersøkelse som spør kundene direkte om hvordan de opplevde kundeservicen til selskapet de har vært i kontakt med de siste 14 dagene. Kantar TNS spør årlig 40 000 kunder, og får 20 000 svar fra personer som har vært i kontakt med et selskap.
– Vi er naturligvis veldig glade og stolte over denne prisen og deler den med alle kolleger som daglig er i kontakt med kundene våre.
Tonje Løkaas Fossum, markeds- og kommunikasjonsdirektør.
– Reiseliv er den bransjen med størst forskjeller mellom de om gjør det best og de som scorer dårligst i undersøkelsen. Mange av selskapene er opptatt av å flytte trafikk over på nett, og kan av og til glemme at noen har lyst til å snakke med dem, mener han.
Legg igjen en kommentar