Clarion Hotel lanseres i Finland – åpner to hoteller

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Clarion Hotel satser på ett nytt marked og åpner to hoteller i Helsingfors, begge to med det prisbelønte restaurantkonseptet Kitchen & Table by Marcus Samuelsson. Clarion Hotel Helsinki som ligger på attraktive Busholmen åpnet på mandag og Clarion Hotel Helsinki Airport åpner lørdag. Den offisielle innvielsen for begge hotellene er den 24. oktober. 

Clarion Hotel Helsingfors er med sitt unikt designede bygg på 78 meter en av byens høyeste. Cocktailbaren Sky Room ligger i 16 etasje med en slående utsikt over byen. Cocktail menyen er komponert som en hyllest til kjente bygninger og steder i Helsingfors, som kan ses fra Sky Room.

Med disse to hotellene skaper Clarion nye levende møteplasser for lokalbefolkningen og hotellgjester, og når en bred målgruppe på strategisk viktige plasser. Et hotell midt i byens puls, og det andre i direkte tilknytning til flyplassen.

Nytt varemerke i Finland

– Å introdusere ett nytt varemerke på i ett nytt marked har vært en spennende reise helt fra starten, sier . Å åpne to hotell på en og samme uke er ikke noe vi har gjort tidligere, men sammen med det fantastiske teamet på plass i Helsingfors viser vi hva vi er i stand til å få til. Vi slår ned ideen om hva en tradisjonell hotellopplevelse, og beviser igjen at vi rocker,

Henrik Berghult, Vice President Clarion Hotel

Clarion Hotels populære restaurantkonsept Kitchen & Table by Marcus Samuelsson møter nå et nytt marked, ny kultur og nye smaker. Som på alle Kitchen & Table restauranter kombineres lokale råvarer og tradisjoner med smaker fra multikulturelle Manhattan. Det lokale DNAet er alltid et viktig innslag. Nærliggende leverandører og bryggerier har blitt valgt med omhu. Gjester som besøker Kitchen & Table kommer til å oppleve en avslappet og urban atmosfære der fine dining erstattes med fun dining.De som har besøkt Marcus Samuelsson`s omtalte restaurant Red Rooster i Harlem, New York, kommer til å kunne kjenne igjen retter fra menyen.

Kilde: Pressemelding Choice Nordic

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *