Emirates-kampanje til selskapets fem mest populære destinasjoner fra Norge

Emirates Airbus-A330-200

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Når sommeren er på hell er det på tide å tenke på neste reise. I morgen starter Emirates en høstkampanje med spesialpriser på Economy Class til sine fem mest populære destinasjoner.

Nå har du muligheten til å booke drømmeferien til Dubai, Bangkok, Kuala Lumpur, Singapore eller Hong Kong til spesielt konkurransedyktige priser.

Kampanjen gjelder bestillinger som gjøres mellom 13. og 23. august for reiser mellom 1. september og 10. desember 2015.

Les også: Slik blir Emirates 615-seters Airbus A380.

Terje Grue
Terje Grue

– Det er en kjent sak at de fleste allerede planlegger neste reiser før man har avsluttet sommerferien. Etter en relativt dårlig norsk sommer er det ingenting som gleder oss mer enn å kunne tilby kundene våre muligheten til litt sommer og sol utover høsten og begynnelsen av vinteren, sier Terje Grue, Norgessjef i Emirates.

– Emirates tilbyr et stort rutenettverk av globale destinasjoner i tillegg til en flott flyopplevelse, og for en begrenset periode tilbyr vi alle som vil reise med oss spesielt gode priser, forteller Grue. – Enten du ønsker å utforske en ny by, oppleve noe helt nytt eller besøke venner og familie du ikke har sett på lenge, finnes det ikke noe bedre tidspunkt å realisere disse reiseplanene enn med Emirates akkurat nå, avslutter han.

For billetter på Economy Class fra Oslo til Dubai starter prisene fra kr. 3.710 t/r, og videre fra Dubai til Den fjerne Østen starter prisene på kr. 5.100 t/r til Bangkok, kr. 5.250 t/r til Singapore, kr. 5.350 t/r til Kuala Lumpur og kr. 5.370 t/r til Hong Kong. 

Les også: Emirates og Bangkok Airways lanserer samarbeid.

Emirates flyr nå til 146 byer i 81 land. Nye destinasjoner som er lagt til Emirates rutenettverk i 2015 er blant annet Bali, Indonesia (lansert 1. juni), Multan, Pakistan (lansert 1. aug), Orlando, US (1. sept) og Bologna, Italia (3. nov).

Det er ikke kun antall destinasjoner som øker, Emirates fortsetter også å øke sin flyflåte som nå har nådd 234 fly. Selskapets unge flåte bestående av kun bredbuksfly (hvor flyene har en gjennomsnittsalder på 75 måneder), tilbyr det siste innen komfort ombord, inkludert mat laget av gourmetkokker og over 2000 kanaler i selskapets prisvinnende underholdningssystem ice.

Les også: Emirates best på underholdning for 11. året på rad.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *