På reiser bestilt hos TK må jeg alltid etterregistrere SAS flights etter 8 dager, mens TK flights blir postet så og si umiddelbart, ganske uforståelig men tror det skyldes mismatch mellom TK og SAS booking/travel class. Disse reisene i sas go er likevel mindre viktige siden jeg vil rekvalifisere for EBD på poeng denne perioden, og tidligere enn ventet pga. 2x.
Hvis noen leter etter en fin-fin MR under kampanjen, så er det gode muligheter for å kombinere Black Friday-tilbudet, doble statuspoeng og poeng+penger EBD-rabatt. Booket akkurat langhelg i San Francisco: OSL-CPH-SFO 10/FEB/22 SFO-CPH-OSL 12/FEB/22 Bookingsklasse A (billig Plus), til 64.424 poeng + 1295kr i skatter. Etter gjennomført tur kommer 16.750 poeng tilbake som grunnpoeng (inkl. EBG/EBD bonus), dvs 33.500 statuspoeng inn på telleren. Så nettokostnad for å sikre kvalifisering blir 47.674 poeng + 1295 kr + å kose seg i storby Fullt mulig å betale rett ut med penger også, da koster turen 6800 kr.
Har lett litt i tråden uten å finne svaret. Hvis jeg da flyr SVG-OSL-BGO-OSL-SVG vil jeg da få 8 kvalifiserte legs istedenfor 4 hvis jeg flyr direkte SVG-BGO-SVG Skikkelig omvei, men det frister jo litt
Mulig det blir noen alvorlige turer i Desember. Kan melde om ekstremt god opptjening på BER-CPH-ARN-HEL, og så finnes det jo andre gode muligheter for de kreative
Spørs om det ikke blir noe sånn på meg og. Har biz tur med nye A321LR til Boston i januar egentlig for ingen mål og mening. Kan jeg like greit fly til SFO å rekvalifisere til EDB for ett år til for samme poeng sum. Takk! Hva er muligheten for courtsey upgrade på SFO ruten? Sjelden?
Det var ekstremt gunstig! 5300 kroner t/r i pluss til SFO for kun penger. Siden poeng+penger er dårlig utnyttelse av poengene, ville jeg kanskje vurdert å bruke de 65.000 på å by på oppgraderinger til business i stedet.
Ja, 19248*2, så nesten gullkort for samme prisen som enkelte selger det for. Tur til SFO som en ekstra bonus
Hvilke datoer fant du denne prisen? Billigste jeg finner ut fra OSL i kampanjeperioden er 6700,- tur/retur i A-klasse.
Nja, for min del fristet det ikke veldig om dagen å spytte inn flere tusen ferske kroner i LTG-prosjektet, mens bonuspoeng hadde jeg nok av. Smak og behag, jeg vil påstå at begge alternativene er en ‘god deal’ under kampanjen om man har bruk for statuspoeng. Er fremdeles mulig med utreise 9. februar i A-klasse iflg Matrix. Alternativt t/r i A i noen helger i januar, 13-16, 19/20-22/23, eller 26-29