Kan opplyse at mine to medreisende, B og LM, også venter på VN. Da mangler det bare 4 i denne tråden ift det SAS har bokført?
Jeg har iallfall 3 norske bekjente utenfor forum som har fullført hvorav 2 har fått millionen. Møtte også 2+2 norske på turen som ikke var på forum, som antas å ha fullført. Mulig de er noen av de som er bekreftet her og er nye medlemmer.
Noen som har e-post til den ansvarlige i sas eurobonus, og kan sende på pm? Begynner å bli lei dette tullet nå.
Jeg venter også. SAS har sagt at det kommer i løpet av februar, så man får bare smøre seg med med tålmodighet.
I dag tikket det inn 1,000,000 poeng på konto, seks dager etter at siste flight ble registrert. Hvor mange muffins får man for 1.6m poeng?
Hei Fikk akkurat avslag på vår retro claim: " Dear Mr. Bøe, Thank you for your request for retroactive EuroBonus points for flights activities. We regret that on this occasion we are unable to retroactively credit EuroBonus points. Please note that your flight with Mandarin Airlines (AE991) does not participate in the EuroBonus program. Points are credited to your account according to the rules specified in the EuroBonus Membership Conditions. For information, how SAS handles your personal data, please visit SAS Website. " Kun denne ene flighten som avgjør. I billetten står det operated by China Airlines, og meg forstått ingenting som skulle tilsi at det ikke blir gitt poeng på reisen. Er dette en lost cause, eller noe jeg kan kjempe for?
Flightstats sier «Operated by China Airlines on behalf of Mandarin Airlines», dvs. wetlease utført på vegne av Mandarin Airlines. Om dette stemmer vil flyvingen regnes som AE og ikke gi poeng.