Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,591
    Bonuspoeng:
    113
    Når jeg ser slike oppslag lurer jeg på hvor mye penger folk har som bare har tusenvis av kroner på disse kontoene. Om en går i butikkene reklameres det jo for trumf overalt, så det er jo ikke slik at en ikke ser det. Må jo klare å koble har 20k på konto, kanskje jeg skal betale med dem?

Er vel uansett mange som foretrekker kontantavslaget fremfor EB-poeng?

2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,617
    Bonuspoeng:
    183
    Sikkert veldig greit for kjedane at folk let prisavslaga akkumulere slik, og krevje bank-ID innlogging for at folk skal få tilgang. Då faderen døydde hadde han akkumulert fleire titals tusen på COOP-kontoen sin. Dette er jo gratis finansiering for matvarekjedane. Eg bekymrar meg i alle fall ikkje for at mykje av dette skal finne vegen inn i EB.

Mysterio and Insomnia4u like this.
  3. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,237
    Bonuspoeng:
    93
    Jepp, om man først skal prøve å bli venn med de på gamlehjemmet for å smiske seg inn på testamentet deres er det nok lurt å finne de med mest trumf!

jgroneng, themichael and EndreD like this.
  4. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    861
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk utbetalt 750 kr fra Fjordkraft 2 dager etter bestilling.

petrate liker dette
  5. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    18,451
    Bonuspoeng:
    293
    Kan være at noen har litt stående ref at det er ikke alltid man vet om SAS overlever. Joda, de gir ingen rente, og det gjør de heller ikke som SAS EuroBonus poeng.

Når EB kontoen er full så har vi litt stående til dårlige tider … :)

Attached Files:

Baldrick and paron like this.
  6. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,630
    Bonuspoeng:
    113
    Kun 500 kr nå, satser på en 1000 kr-kampanje snart..

Nordlands liker dette
  7. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    2,078
    Bonuspoeng:
    113
    50% Trumf kommende uke på burgere (også fiske- og kyllingburgere) og tilbehør hos Meny.

8. DJasko

DJasko Pharmacist

Likes mottatt:
    228
    Bonuspoeng:
    33
    Fjordkraft kjører 750 trumfkroner i velkomstbonus. Regnet mtp fjorårets forbruk april-sept at jeg får ca 550 kr dyrere strøm ila 6 mnd, enn med dagens avtale. Da ble det bestilt.

Talkmore kjører også 1000 trumfkroner i velkomstbonus. Så det blir vel overføring av par telefonnummer der. :)

btm, kjeks and Nordlands like this.
  9. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Bestilte strøm fra fjordkraft onsdag kveld i forbindelse med 750kr-kampanje. Torsdag morgen tikket pengene inn på trumf-konto, før jeg i det hele tatt hadde blitt kunde:D

Nordlands liker dette
  10. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,945
    Bonuspoeng:
    183
    petrate, Baldrick, Rapolo and 18 others like this.
  11. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,480
    Bonuspoeng:
    183
    Da blir det mye salat til middag fremover.

Har fremdeles litt ledig plass i fryseren, hva slags frukt og grønt er greit å fryse ned?

Rapolo liker dette
  12. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    17,092
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig at også Kiwi melder seg på. Har flyttet mye av handlingen til Meny siden de har vært så gode på Trumf, men ingen tvil om at det blir ekstra mye frukt og grønt de neste ukene :)

13. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,480
    Bonuspoeng:
    183
    Snakker med butikksjefen på den lokale KIWI'en her jeg bor da Meny begynte med 50% på burgere og pizza, og dette visste han ikke noe om så det er tydelig at komunikasjonen mellom kjedene i Norgesgruppen ikke fungerer.

Snakket med han igjen om dette forrige uke i forbindelse med 50% på burgere på Meny og det har visstnok vært misnøye med at KIWI ikke har fått slike kampanjer. Kanskje dette er starten på flere sånne kampanjer? Mange av oss husker vel 50% på blandt annet cola og is hos Joker for noen år siden.

obay, Nuvolari and EndreD like this.
  14. Korsvoll

Korsvoll Nytt Medlem

Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    28
    Nå er det sånn at KIWI og MENY er konkurrerende dagligvarekjeder og opererer som selvstendige selskap, selv om begge er en del av NorgesGruppen. Konkurransetilsynet har vært veldig klare på at det er strengt forbudt å dele fremtidige priser, kampanjer osv. og dette gjelder også for konkurrerende underselskaper innenfor samme konsern. Det at butikksjefen hos KIWI ikke vet noe om kampanjer hos MENY, utenom det som er offentlig tilgjengelig, er derfor et meget godt tegn på at de faktisk følger reglene, og ikke at kommunikasjonen internt ikke fungerer slik du skriver.

sovehue, AirMags, livinspeed and 9 others like this.
  15. VikingFlyer

VikingFlyer Medlem

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Grønnkål er det eneste jeg kommer på i farten

16. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,945
    Bonuspoeng:
    183
    Kan gjenbruke tips frå denne tråden.
    Det meste av frukt kan vel i alle fall frysast for bruk i smoothie. Ellers var det vel noko om forvelling av grønnsaker før du frys dei.

17. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Chili fryser jeg ned hele tiden. Brukes i guacamole til den ukentlige fredagstacoen :)

18. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,480
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg googlet og fant vel ut at omtreng alt av frukt og grønt kan fryses så nå skal fryseren fylles med egenproduserte grønsaksblandinger. :)

Grooo liker dette
  19. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    Ble Fjordkraft her og nå, fra i morgen men fikk 750 trumf i dag. Kombinasjonen vårkampanje og lavt strømforbruk gjør at jeg får bare 50kr høyere regning de neste 6mnd enn min gamle avtale (Wattn Webspot).

20. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    360
    Bonuspoeng:
    63
    hvilken vårkampanje?

21. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,018
    Bonuspoeng: