SIN > HAN > BKK > LHN > OSL, Er ikke HAN og BKK i samme transittsone da når jeg skal til OSL fra SIN?
Her er det ingen transitt sone. SIN, HAN, BKK (sør-øst asia) og LON, OSL (Europa). Regelen med ett stopp i transitt sone kicker bare inn hvis du mellomlander i en tredje sone mellom start sone og ankomst sone. Det er i hvertfall slik jeg har tolket dette tidligere....
Hehe ja, det var ikke pengene det stod på ;-) Reiser med en kompis, så vindu og noe mer "intim" setting trekker opp C-kabin på denne turen. Hadde jeg reist alene så er jeg ikke i tvil om hva jeg hadde valgt. Takk til dere som hjalp meg ifm. min booking.
Når fikk dere CT utsendt? Nådde 100 tusen før månedsskifte forrige mnd og har enda ikke fått den. Vet de sier senest 1 i påfølgende mnd, så teoretisk har de 2 dager igjen. Når kom deres?
Jeg gjetter på at ditt utstedes til uken. Du får det måneden etter betalingsfristen. Eks. 100k på faktura januar, betalingsfrist 15.feb, CT utsted 1.mars.
Har utreise fra Singapore 3. Mai hjem til Trondheim via BKK og OSL med thai. Vi reiser sent på kvelden fra Singapore. Ringte Tallinn / CT-telefonen på mandag, lurte på om jeg kunne endre til en tidligere avgang til BKK. Hun sa det ikke var mulig. Hjelper det om jeg Evt tar kontakt med Thai eller andre selskap direkte? Eller er jeg helt låst til tidspunktene?? Og Evt flyselskap??
Det er masse ledige billetter, ifølge United.com. Men siden jeg allerede hadde reist til Singapore, så kunne jeg ikke endre billettene sa frøken i Talinn!! Bør jeg ringe igjen Evt da?
Hvis reisen er påbegynt er det ikke mulig og endre desverre. Les vilkår til CT så står det tydelig der.
Unntak kan gjøres for folk med Diamant og Pandion sa frøkna jeg pratet med på telefon Gjaldt en endring fra C til F som kunne skje etter påbegynt tur. Benyttet meg ikke av muligheten, men kjekt å høre i det minste
Hei. Vil dette være en gyldig Amex 2 for 1 routing (DPS er destinasjonen)? (osl-fra-icn-dps-cgk-sin-bkk-fra-osl).
Jeg ville i alle fall forsøkt. Er i utgangspunktet ingenting feil etter mitt syn, men 5 segment på retur er muligens en utfordring. Ser ut som en meget god kandidat til F-rute
Hei Bør nå ha samlet opp en ny CT (i år), og ennå ikke brukt den fra i fjor. Ikke fått det bekreftet ennå, men vet jeg har mer enn 100k på kortet så langt. Ønsket er å ta med hele familien på langtur i business, men forstår det slik at jeg ikke kan bruke to stk CT på samme bestilling. Men burde vel fungere å bestille det i to omganger, mens jeg har de i CT kontoret på telefonen. Bestille for meg med ett barn, og fruen med ett barn uavhengig på samme flyet. Dere som har fått ny CT i år og ikke brukt den gamle ennå. Får en beskjed om at dette kommer inn? Eller har en bare en å bruke om gangen? Petter
Har ikke funnet svar på dette på noen annen måte, så kanskje noen her har svaret? Når man bruker CT på beste tilgjengelighet på SAS, får man da bonuspoeng for reisen?
Sweet! Har booket biz for poeng til LA i november, akkurat skaffet meg Amex plat, og regner med å ha skaffet meg en CT innen et par måneder. Da avbestiller jeg billettene jeg har booket, og tar det på CT i stedet. Oppfølgingsspørsmål: Får både jeg og den som er companion bonuspoeng?