Lisboa, midt på natten! Flyet til MUC går klokken 06:15 og vi har tenkt å være med. Transport er bestilt til klokken 03:45 Godt det er helg Snakkes!
God morgen eller god natt? Jeg har stått opp kl 03 for å rydde før jeg drar, slik hjem blir rent og pent når jeg kommer tilbake. Vel Warszawa her kommer jeg! Jeg oppretter snart et reisebrev for turen og legger også en trip-report på tråden om Lot.
TAP Loungen åpner kl 06:00, flyet går kl 06:15 ….. Avgangsgate 10 på LIS er utrolig langt å gå på tom mage …
Morn fra Gardermoen! Dusj, frokost og så blir det strake veien til Gatwick med Norse. Kokvarmt på hotellrommet… vindu kan ikke åpnes og termostaten er tilsynelatende kun til pynt. Ikke bra. Blir godt å komme oss videre. Ha en flott dag!
God OSL-morgen! sitter og venter i gullpalasset til SAS, på flyet til CPH, før det bærer videre til EWR. I pluss… jaja… edit: legger til bilde av pluss-maten til CPH. Militært overskudd?
God formiddag fra Porsgrunn. Alt for tidlig våken. Fruen skal ha halloweenfest for champisklubben hennes. Mannfolka har ikke adgang Får dra på fotballpub. Sniktitta i kjøleskapet..dæven ass
God morgen fra Clarion Post Gøteborg. Jentene fikk shoppet litt i går, amexen nærmer seg ny ct. Ble oppgradert til et flott deluxe rom. Utested på hotellet, så jeg og fruen fikk en drink eller to i går kveld. I dag blir det Liseberg hvor det er satt ut 30000 gresskar, dette blir gøy! Ha en skremmende lørdag alle bonusnisser
Hadde goooood tid til å rekke Norseflyet, sikkerhetskontroll og passkontroll var gjort unna fort. 0750 nær f31, avgangsgate er f33. Fant en massasjestol og tenkte det er grei tidsbruk et kvarters tid. Da jeg kom ut av stolen hadde status gått fra ‘go to gate’ til ‘gate closing’, 55-60 minutter før avgangstid. Litt drøy. Masse folk som kom joggende… Boarding for group 1 startet ca 0825. De serverer pre departure drink, ble overrasket. Eplejuice, appelsinjuice og vann var valget. God plass, hyggelig personale. Overrasket over hvor store vinduene er. Absolutt verdt prisen. Husker ikke om additional var en kabinkoffert eller setevalg. Prisen er for to personer totalt. Råbillig.
God lørdag fra Oslo, her balsameres kropp og sjel med en kopp kaffe etter et fantastisk besøk på restaurant REST i går. Helt fantastisk er bel bare starten av hva man må si etter å ha vært med på en over fire timer lang reise gjennom utallige retter, smaker og viner: Her er noen bilder av ca halvparten av det vi fikk bragt til bords, alt laget på produkter som ellers ikke ville blitt brukt, eller som de sier selv «Fine dining on food waste» Neste på programmet er å komme seg på Maschman og polet, gjester i kveld og det må provianteres, ha en super lørdag!
En aldri så liten overraskelse, et nytt flyselskap for meg skal ta oss fra München til verdens vakreste by .. Air Dolomiti
God morgen fra hovedstaden! Sen morgen i dag, det er jo tross alt helg! Og da sover man lenge. Ultrafet konsert på Blå i går, etterfulgt av alt for mange drinker på Kniven. Ha en herlig lørdag, alle sammen!
God ettermiddag fra hovedstaden. En flott høstdag i strålende sol så veldig flott med en gåtur langs Akerselva i formiddag. Nå er det snart tid for å sette kursen mot OSL. SAS står for transporten i kveld mot vestlandet hvor man skal på siste serierunde i morgen. Forhåpentligvis ender det med at 3 poeng tas med tilbake til hovedstaden! Nyt lørdagkvelden folkens
Tragisk hendelse i Seoul - antallet døde/skadet er jo vannvittig... Var i samme gate på nøyaktig samme dato 5 år siden. Det var en del folk der da også men ikke værre enn et norsk shoppingsenter på en lørdag.
Romutvalget her er meget bra! og forresten, visste dere at Norse har et eget øl? Har ikke sprettet den enda. Fikk ta den med kan like Norse jeg…
Ble fisketur idag, og etter å ha rota litt rundt så ble det napp. Nesten som i gamle dager på by’n… Fyrte så opp bålpanna, og fy flate så godt det er med salt, pepper og smør på ørret!!! Nå sovner jeg snart etter en Sublety in Art fra Brewing&co (12%)