Oppgradere med poeng?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Alfred, 29. mars 2018.

1. Alfred

Alfred Fly er fantastisk

Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    skal fly sas til USA om 2 uker. Har kjøp sas go men vil gjerne fly business. Hvordan oppgraderer jeg med poeng? Har mange poeng så det er ikke problemet.

Vil gjerne oppgradere videre flight fra New York til Las Vegas med United også. Går det?

2. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,001
    Bonuspoeng:
    113
  3. Alfred

Alfred Fly er fantastisk

Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Takk :) bruker poeng prisene å være samme på upgrade til New York som San fransico med sas fra cph? Og hva ligger det på?​

4. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,001
    Bonuspoeng:
    113
  5. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,415
    Bonuspoeng:
    113
    Det er ikke noe fasitsvar på dette. Jeg byr alltid minstebud (eller like over) og har blitt oppgradert hver gang fra enten Go til Plus, eller Plus til Business, men jeg er EBD (hadde vel et par bud som EBG også) og det "forsterker" budet. Så har du status ville jeg lagt meg passe lavt. Kommer an på hvor viktig dette er for deg. Se etter eksempler på samme strekning i tråden som @DanH postet. By både på Business og Plus, og kanskje by mer på hjemturen som vel er nattflyvning. Da er business ekstra deilig.. Lykke til! :)

Scandipendler and Alfred like this.
  6. Alfred

Alfred Fly er fantastisk

Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Takker for mye nyttig info og erfaring. Setter stor pris på at du deler :):):)

7. vinegar

vinegar Nytt Medlem

Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Hei Frode! Står svaret ditt seg i dag, eller har noe endret seg? Kan jeg legge inn et oppgraderingsbud på vegne av et familiemedlem (svigerbror)?

Del denne siden