Hvis du bruker VPN, er SAS ikke så glad i det. Da hender det at ting ikke funker. (Var iallfall sånn tidligere)
Hmm, hvis jeg legger inn Bestillingsreferanse og etternavn på toppen der og søker. så kommer jeg inn på de. Rare greier.
I appen min står det en flygning jeg ikke har fått poeng for! Hvordan går jeg frem for å få disse poengene? Jeg var riktignok i Panama den dagen flygningen fra Tenerife til København gikk.
"Hmm, hvis jeg legger inn Bestillingsreferanse og etternavn på toppen der og søker. så kommer jeg inn på de. Rare greier." Samme feil hos meg i flere uker. Noen som har løsning? Snakket med SAS flere ganger uten at de kan hjelpe.
Bare jeg som sliter med å åpne bookinger nå? Får bare www.sas.no is currently unable to handle this request
Er det bare meg som sliter med at flygninger med flere legs stort sett kommer inn som èn flygning, så må man manuelt melde inn etter åtte dager for å få poeng for resten av legsene? Trodde jeg var uheldig i starten, men virker å være mer regelen enn unntaket..
Altså. Søker LAX-CPH en spesifikk dato, 2 eco og 4 plus ledige. Sjekker senere samme dag, 0 ledige. Sjekker igjen dagen etter, fremdeles 0, men på ettermiddagen er det igjen 2+4. så dagen etter er det 0 igjen. WTF?
Jeg har også lurt på hva som skjer med billettene fra LAX. Tilgjengelighet kommer og går, og det er ikke alltid mulig å kombinere Biz med billett videre til OSL.
Veldig rart. Det gjelder SFO også, jeg har søkt begge byene. Har trodd det var et cacheproblem, men kjører nytt søk hver gang og trykker ikke på neste dagfanen
Samme her. Booket LAX-CPH for å sikre den, og måtte avbestille tre ganger for å få med CPH-OSL, før det til slutt funka. Veldig enkelt å forholde seg til.
Ja, heldigvis. Første gang jeg bestilte, så var det 0 tilgjengelig etterpå. Da jeg avbestilte ble det to ledige. Da jeg til slutt fikk bestilt hele veien til OSL var det en ledig billett LAX-CPH etterpå. Noe mystisk som skjer. Men skjønner ikke hva. Men jeg fikk hjertet i halsen første gangen, for da fikk jeg 0 ledige fordi jeg søkte LAX-OSL. Det var ledig til OSL, men det ville ikke søkemotoren ha noe av.
Superteit at det blir sånn, men godt det ordnet seg for deg. Jeg tenker endring burde vært gratis innen 24 timer
Enig. Å legge til siste leg eller to for å komme hjem fra CPH/ARN/OSL burde være mulig å få til dagen etter, eller enda lenger frem i tid, uten å bli avkrevet gebyr. Eller så må det gjøres noe med tilgjengelighet for disse. Har lagt merke til at det er mulig å booke bonus i plus dagen før go og biz slippes.. bet ikke om det er forsøk på å legge til rett for dette? Kan man selv bytte fra plus til biz?
Ok, da funker ikke det "trikset" heller. Da må man bare satse på flaksen, som jeg gjorde denne gangen. Kjipt.
Om du hadde tur/retur, prøvde du endre begge datoene til samme datoer som bestillingen? Dette har fungert tidligere for meg, selv om det bare er det ene strekket som skal oppgraderes fra plus til biz. Blir det gebyr på slike endringer når man gjør det selv, på bookinger som ble bestilt før ny prismodell?