Men altså. Uansett hva jeg søker på, t/r, innland, utland, forskjellige datoer så vil ikke Sas la meg fly…
Samme her, siste bestilling som gikk gjennom var kl 10:33 for min del, etter det får jeg samme feilmeldingen som deg...
Puh, godt at det ikke bare var meg. Prøvd «alt». Med/uten wifi. Forskjellige nettlesere. Incognito. Tlf, ipad, pc. Nada
Har noen bookinger for neste uke og i sommer, men det virker som at knappen for å legge til passinformasjon o.l. er borte? (USA turer) Flere det gjelder? ... og er det noe å bry seg om? Går vel greit å legge inn alt dette i checkin på flyplassen også?
Ny utsende når man velger flyvninger. Nå ser man flere dager i kalenderen. Kjekt! Dessverre forsvant samtidig muligheten til å bestille Go Light ?! Edit 1: Fungerer heller ikke i appen. Edit 2: "Mine Bestillinger" har også blitt mer oversiktlig, spesielt for komplekse EB ruter . Jeg håper dog at manglende Go Light kun er en feil og ikke blir avviklet, nå da EBS+ sannsynligvis får gratis bagasje i SkyTeam?
Der tapte SAS en handel fra meg. Etter å ha valgt tur og retur så ble neste side lastet. Bestilte fra Nettleser. Der skulle jeg visstnok skrive inn informasjon, men den var nesten tom (kun noe tekst og 3 streker), og ingenting hendte.
Go Light ser ut til å være løst allerede, i hvert fall kan jeg velge det for en enkel tur jeg søkte opp nå både på nettside og app.
Det fungerer på TRD-OSL, men ikke på flere utenlandske ruter som jeg har prøvd. Ungdom Light fungerer også (frem til dem stopper meg i gate, selvsagt).
Har funnet ut at den point sharing gruppa jeg prøvde sette opp med datteren for 2 år siden tydeligvis aldri ble aktivert. Tenkte jeg skulle ordne det på nytt. Men når jeg trykker inn, kommer jeg ikke videre fra vilkår og betingelser. Ingenting skjer når jeg trykker, hverken på chrome og safari på iphone eller chrome og firefox på windows laptop. anyone else?
Noen som vet om det er noe feil med sidene til SAS? Prøver å booke SVG-OSL i september. Finner reisen jeg vil har til en OK pris, men når jeg skal booke den blir den 1500,- dyrere når du skal betale. Var i kontakt med kundeservice, men de vil visst ikke ha kunder, for de sa det var feil hos meg.(prøvd med app 2 telefoner, og 3 forskjellige PC'er, slettet cookier, med samme resultat) Så da blir det vel Norwegian sa jeg når han ikke kunne hjelpe, og han svarte bare; God tur!
Opplagt noe som skurrer her, Plus Pro skal nok ikke være billigere enn Plus Smart: Ville også forventet et pristillegg for BIO: Mistenker prisøkningen senere i bestillingsflyten er justering til riktig pris.
Det er helt greit at den korrigerer prisen, men når du starter på nytt så får du samme resultat, og når jeg er i kontakt med SAS for jeg beskjed om at det er min PC som det er feil på og at jeg må slette appen og installerer den på nytt. MEN nå har jeg plutselig 3 turer SVG-OSL i appen uten å legge inn cvc-koden.... Edit: Nå etter ca 2 timer er appen korrekt...