SAS IT - feil og rar respons

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobeornot999, 13. mai 2021.

  1. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,871
    Likes mottatt:
    26,617
    Bonuspoeng:
    183
    Kan det hende at «Dennis på SAS» har fått jobb på IT-avdelinga?
     
  2. interface87

    interface87 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    539
    Bonuspoeng:
    93
    Lnbre liker dette
  3. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,418
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    18,315
    Likes mottatt:
    67,848
    Bonuspoeng:
    293
    Det finnes tydeligvis bare for iPhone-folket. :rolleyes:
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,381
    Likes mottatt:
    878,524
    Bonuspoeng:
    293
    Den er ikke veldig spennende ..
    IMG_5287.jpeg
     
  6. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    93
    IMG_2498.jpeg
    Eget ikon for gullfolket også
     
    Maggie and Eddie47 like this.
  7. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,749
    Likes mottatt:
    9,709
    Bonuspoeng:
    183
    Men altså.
    Uansett hva jeg søker på, t/r, innland, utland, forskjellige datoer så vil ikke Sas la meg fly…
    IMG_0161.jpeg
     
  8. benair

    benair Medlem

    Innlegg:
    156
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Samme her, siste bestilling som gikk gjennom var kl 10:33 for min del, etter det får jeg samme feilmeldingen som deg...
     
  9. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,749
    Likes mottatt:
    9,709
    Bonuspoeng:
    183
    Puh, godt at det ikke bare var meg. Prøvd «alt». Med/uten wifi. Forskjellige nettlesere. Incognito. Tlf, ipad, pc. Nada
     
  10. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,499
    Likes mottatt:
    5,906
    Bonuspoeng:
    183
    Har noen bookinger for neste uke og i sommer, men det virker som at knappen for å legge til passinformasjon o.l. er borte? (USA turer) Flere det gjelder?
    ... og er det noe å bry seg om? Går vel greit å legge inn alt dette i checkin på flyplassen også?

    upload_2024-6-20_16-4-2.png
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    18,315
    Likes mottatt:
    67,848
    Bonuspoeng:
    293
    Du får lagt det til i skranken på flyplassen.
     
    obay liker dette
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    18,315
    Likes mottatt:
    67,848
    Bonuspoeng:
    293
    SAS helgarderer, og gir feilmelding selv om det fungerer. :rolleyes:
    Screenshot_20240622-100904.png
     
  13. themichael

    themichael Veteran

    Innlegg:
    1,623
    Likes mottatt:
    4,293
    Bonuspoeng:
    113
    Ny utsende når man velger flyvninger. Nå ser man flere dager i kalenderen. Kjekt!

    Dessverre forsvant samtidig muligheten til å bestille Go Light :eek:?!

    upload_2024-6-25_21-31-42.png

    Edit 1: Fungerer heller ikke i appen.
    Screenshot_20240625-213449.png

    Edit 2: "Mine Bestillinger" har også blitt mer oversiktlig, spesielt for komplekse EB ruter :D. Jeg håper dog at manglende Go Light kun er en feil og ikke blir avviklet, nå da EBS+ sannsynligvis får gratis bagasje i SkyTeam?

    upload_2024-6-25_22-15-51.png
     
    Last edited: 25. juni 2024
    FlyMCO, Nordlands and Kristian like this.
  14. DJViking

    DJViking Aktivt Medlem

    Innlegg:
    253
    Likes mottatt:
    157
    Bonuspoeng:
    43
    Der tapte SAS en handel fra meg. Etter å ha valgt tur og retur så ble neste side lastet. Bestilte fra Nettleser. Der skulle jeg visstnok skrive inn informasjon, men den var nesten tom (kun noe tekst og 3 streker), og ingenting hendte.
     
  15. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    1,100
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    Go Light ser ut til å være løst allerede, i hvert fall kan jeg velge det for en enkel tur jeg søkte opp nå både på nettside og app.
     
  16. themichael

    themichael Veteran

    Innlegg:
    1,623
    Likes mottatt:
    4,293
    Bonuspoeng:
    113
    Det fungerer på TRD-OSL, men ikke på flere utenlandske ruter som jeg har prøvd. Ungdom Light fungerer også (frem til dem stopper meg i gate, selvsagt).
     
    Nordlands liker dette
  17. magnusant

    magnusant LTG

    Innlegg:
    732
    Likes mottatt:
    1,043
    Bonuspoeng:
    93
    Har funnet ut at den point sharing gruppa jeg prøvde sette opp med datteren for 2 år siden tydeligvis aldri ble aktivert.

    Tenkte jeg skulle ordne det på nytt. Men når jeg trykker inn, kommer jeg ikke videre fra vilkår og betingelser.
    Ingenting skjer når jeg trykker, hverken på chrome og safari på iphone eller chrome og firefox på windows laptop.

    anyone else?
    IMG_0836.png
     
  18. 415thNightFighter

    415thNightFighter Nytt Medlem

    Innlegg:
    37
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    33
    Noen som vet om det er noe feil med sidene til SAS?

    Prøver å booke SVG-OSL i september. Finner reisen jeg vil har til en OK pris, men når jeg skal booke den blir den 1500,- dyrere når du skal betale.

    Var i kontakt med kundeservice, men de vil visst ikke ha kunder, for de sa det var feil hos meg.(prøvd med app 2 telefoner, og 3 forskjellige PC'er, slettet cookier, med samme resultat) Så da blir det vel Norwegian sa jeg når han ikke kunne hjelpe, og han svarte bare; God tur! Skjermbilde 2024-07-04 165653.jpg Skjermbilde 2024-07-04 170010.png
     
  19. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,557
    Likes mottatt:
    6,902
    Bonuspoeng:
    183
    Opplagt noe som skurrer her, Plus Pro skal nok ikke være billigere enn Plus Smart:

    upload_2024-7-4_17-29-44.png

    Ville også forventet et pristillegg for BIO:

    upload_2024-7-4_17-32-43.png

    Mistenker prisøkningen senere i bestillingsflyten er justering til riktig pris.
     
  20. 415thNightFighter

    415thNightFighter Nytt Medlem

    Innlegg:
    37
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    33
    Det er helt greit at den korrigerer prisen, men når du starter på nytt så får du samme resultat, og når jeg er i kontakt med SAS for jeg beskjed om at det er min PC som det er feil på og at jeg må slette appen og installerer den på nytt. MEN nå har jeg plutselig 3 turer SVG-OSL i appen uten å legge inn cvc-koden....

    Edit: Nå etter ca 2 timer er appen korrekt...o_O
     

    Attached Files:

    Last edited: 04. juli 2024

Del denne siden