Lyst til å prøve ut toppstatus på hotell?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 01. mai 2015.

1. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,538
    Bonuspoeng:
    183
    GOH har også blitt begrenset, slik at vi som gir bort kun får en tellende natt per GOH award, vi får heller ikke poengene hvis oppholdet er på cash. :)

2. Kidnet

Kidnet Medlem

Likes mottatt:
    198
    Bonuspoeng:
    33
    Heisann, om du har tid og lyst skal jeg ha netter i Taipei 16-19 april. Ser ikke ut som jeg kan sende deg en PM her.

milehigh liker dette
  3. njaltho

njaltho Nytt Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    3
    I Desember var vi en uke i Hong Kong, GOH, på Hyatt Centric (sørsiden av havnen)

Som vanlig var bestilling og oppfølging god.
    Ingen ledig Suite. Men fikk fint rom høyt oppe. Flott hotel med god frokost, fint rom, godt trim rom. Lounge tilgang, Loungen hadde flott utsikt. Grei matbuffet hver kveld.

Hotellet godt plassert nær metro stasjon og ferger.
    Alt i alt meget fornøyd. Vil anta vi sparte 30% på å booke gjennom milehigh.

Mvh
    Njål

Last edited: 11. jan 2025
    EndreD, Lillegutt, jgroneng and 3 others like this.
  4. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,146
    Bonuspoeng:
    93
    Hotel: Intercontinental, San Francisco
    Lengde på opphold: 1 natt
    Booket rom: 1 king classic skyline view
    Fikk romtype: 1 bedroom suite
    Perks: Tidlig innsjekk, sein utsjekk, lounge tilgang (nydelig frukost i lounge og bra mat om kvelden).

Tredje besøk på dette IC-hotellet og nok ein gong ei flott oppgradering til suite. Nesten så ein ikkje kjem seg ut av hotellet med slike fasilitetar :) Spesielt sein utsjekk kom vel med denne gongen sidan SAS vart 4 timar forsinka på heimturen.

Dette var sjuande runde med booking via @milehigh og servicen er framleis upåklagelig!

Last edited: 21. jan 2025
    EndreD, Kalsnes, Lillegutt and 5 others like this.
  5. SK927

SK927 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    140
    Bonuspoeng:
    33
    Hotel: Hyatt Regency Phuket resort
    Booket rom: King bed garden view
    Fikk romtype: Regency suite garden view

Hadde nylig GOH opphold booket av @milehigh i Thailand. Hotellet var stappfullt og ingen rom ledig på nett men fikk oppgradert til suite på 101 kvm. Fikk også velkomstgave med diverse frukt og noe boblevann. Super frokost og fin lounge med diverse varme og kalde retter. Happy hour fra 17-20 om jeg husker riktig, bra flyt på drikkevarene.

6. Havnissen

Havnissen EBG

Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    13
    Vi hadde 7 netter på ANA IC Tokyo booket via @milehigh.
    Fikk samme rom som vi bestillte som var classic king size bed. Raten vi fikk var nesten halvparten kontra å bestille selv i tillegg til at vi hadde Club lounge tilgang og gratis frokost. Veldig bra lounge som aldri var full. Ekstra deilig at det i helgene ikke var lov med små barn der. Kunne bli litt vel mye barnehage der til frokost enkelte dager.

Dette var første, men ikke siste gang vi benytter oss av @milehigh sine tjenester.

Skippy, MariusJS, EndreD and 8 others like this.
  7. qwertypai

qwertypai Nytt Medlem

Likes mottatt:
    115
    Bonuspoeng:
    28
    Hotel: Hyatt Grand Central New York
    Lengde på opphold: 3 netter
    Booket rom: 1 king bed
    Fikk romtype: Corner suite
    Perks: Sein utsjekk, loungetilgang, frokost (som koster 45 syke dollar per pers), 15dollar å handle i kiosken for hver dag, slipper destination fee (var på ca 40dollar per natt). God verdi med andre ord!

Dette var vel fjerde booking via @milehigh, datter på 13 begynner å få litt for gode vaner og vil aldri akseptere noe annet enn suite og lounge framover. Hun omtaler @milehigh som sin imaginære stefar. Han gir nydelig service før, under og etter oppholdet og jeg vil fortsatt anbefale dette "konseptet"!

Baldrick, jgroneng, EndreD and 7 others like this.
  8. btm

btm Medlem

Likes mottatt:
    613
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Hyatt Regency Reston (15 min unna Dulles - IAD)
    Lengde: 1 natt
    Fikk romtype: 1 king bed club level (10. etg)
    Perks: to timer sen utsjekk, lounge, frokostkupong 25 USD

Andre tur - tredje booking gjennom milehigh. På forhånd var jeg forberedt på at HR Reston var gniene på romoppgraderinger, men for én natt så var det ikke krise med 1 king bed. Standardrommene her er store og luftige, treningsrommet i kjelleren har nytt treningsutstyr og hotellet ligger relativt kurant til. Hotellet ble først og fremst valgt på grunn av muligheten for å finne på noe. På kartet ser det ut til å ligge litt i ingenmannsland, men det er ca 15 min med metro fra IAD, og 15 min med metro til shoppingsentrene på Tysons Corner. Jeg hadde vært i DC sentrum tidligere, så jeg trengte ikke sightseeing denne gangen.

Loungen var flyttet ned til en tidligere suite, så den opplevdes som ganske merkelig og intim. Maten var ikke noe å skrive om, men det er ikke feil å ha fri flyt av brus og flaskevann når man sitter på hotellrommet og jobber. Frokostutvalget i loungen var så snever at jeg spurte i resepsjonen om jeg kunne få en voucher i restauranten. Fikk en voucher på 25 USD. Alá carten i restauranten var heller ikke noe å snakke om, men det var nok til å holde meg mett til jeg var tilbake på flyplassen.

5CEAFDBC-20F9-47CD-A6CC-098E44984944.jpeg
    IMG_0646.jpeg
    IMG_0647.jpeg

9. NoLimit

NoLimit Evig ung

Likes mottatt:
    401
    Bonuspoeng:
    63
    Hotel: Hyatt Regency Boston
    Lengde på opphold: 2 netter
    Fikk romtype: Jr. suite
    Perks: Sen utsjekk, gratis frokost, ingen destination fee, gratis vann med påfyll av flasker hver dag.

Supert hotell som ligger sentralt i Boston, der milehigh fikset oppgradering til jr. suite. Sparte mye på gratis frokost og sen utsjekk. Super service i forkant og underveis fra milehigh, som alltid;) Anbefales.

EndreD, Spielhaug, jgroneng and 4 others like this.
  10. eddbra

eddbra Nytt Medlem

Likes mottatt:
    106
    Bonuspoeng:
    28
    Hotell: Crowne Plaza Caparica, Lisboa, Portugal. IHG.
    Lengde: 4 dagar
    Rom booket: Standard
    Rom fått: King premium balcony

Perks benyttet: oppgradert rom og gratis frokost.

Som vanlig, solid oppfølging frå Milehigh. Anbefalast. Den vanlige unnskyldninga under innsjekk med at «Milehigh coming tomorrow» fungerte fint.

Attached Files:

Skippy, EndreD, jgroneng and 7 others like this.
  11. Kalsnes

Kalsnes Medlem

Likes mottatt:
    726
    Bonuspoeng:
    93
    Hotel: Hyatt Union Square New York
    Booket rom: 1 king Bed
    Fikk romtype: 1 king bed balcony (ingen suiter tilgjengelig)
    Perks: Sen utsjekk, vann på rommet, og a la carte frokost i restaurant.

Supert opphold her. Perfekt med sen utsjekk og tidlig frokost når man har 5 timer i New York i fbm milage run. Meget god oppfølging som alltid.

EndreD, Lillegutt, jgroneng and 3 others like this.
  12. eddbra

eddbra Nytt Medlem

Likes mottatt:
    106
    Bonuspoeng:
    28
    Hotell: Intercontinental Luanda Miramar, Angola. 5-stjerners.
    Lengde: I utgangspunktet 2 netter, men utvida til slutt til 6 netter underveis.
    Booka rom: King classic (1 seng)
    Fekk romtype: King classic med bay view og 2 senger.
    Perks: Velkomst på rommet, gratis frokost, lounge, tidlig innsjekk og sein utsjekk. Rabatt på lunsj/middag i loungen, i tillegg til gratis smårettar og drikke på kvelden.

Omvisning av concierge rundt på hotellet for å sjå på fasilitetane.

Fjerde booking med Milehigh - skikkelig god oppfølging som vanleg. Spesielt denne gongen, då eg var nødt til utvide oppholdet ved fleire anledningar. Anbefalast.

Last edited: 18. febr 2025
    EndreD, paron, Lillegutt and 6 others like this.
  13. Reisefeber

Reisefeber Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Hei! Mulig å booke hos Radisson gjennom deg også?

14. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,133
    Bonuspoeng:
    183
    Ja

Reisefeber liker dette
  15. NoLimit

NoLimit Evig ung

Likes mottatt:
    401
    Bonuspoeng:
    63
    Hotel: ANA Intercontinental Tokyo
    Lengde på opphold: 3 netter
    Fikk romtype: 1 king bed high floor, nyoppusset.
    Perks: Billig døgnrate, tidlig innsjekk (før kl. 10), gratis frokost for 2 i restaurant, loungetilgang

Fikk meget god pris på bestilling gjennom milehigh vs vanlig pris på hjemmesiden til hotellet. Sparte godt over halvparten. Vi ankom hotellet tidlig på morgenen fra BKK. Vi kunne velge å vente med å sjekke inn hvis vi ønsket oppgradert rom da de ikke hadde noe ledig i høyere kategori, men vi skulle uansett ikke være mye på rommet så det var digg å få rom med en gang.

Som alltid super service fra milehigh både i forkant og under oppholdet. Dette hotellet anbefales, veldig bra lounge og frokosten i hovedrestauranten var rett og slett fantastisk. Det gikk helt fint å sjekke inn, ingen spørsmål hverken i resepsjonen eller i loungen.

Anbefales!!

bilde av rom.jpg

Last edited: 22. mars 2025
    Kalsnes, EndreD, Lillegutt and 9 others like this.
  16. mrtrond

mrtrond Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    18
    Hotel: Hyatt Regency London Albert Embankment
    Fikk romtype: 1 king bed River view high floor
    Perks: Gratis frokost for 2, velkomst på rommet, sen utsjekk, 2 stk vouchere som ga 2 drinker og 2 snacks i baren per voucher.

Ble veldig flott opphold dette til en god pris og perks som fulgte med. Veldig hyggelig betjening og flott hotell som ligger sentralt med det meste rundt. Rommet hadde en sykt bra regndusj og utsikt over Thames elven med big ben. Ved innsjekk fikk vi vouchere som fikk omsetning med en gang i baren. På rommet ble det sendt opp frukt, makroner, dadler etc som velkomst. Sen utsjekk til 4 pm ble gitt etter å ha spurt bare, ingen mukking på det. Frokost inkludert som var veldig god. milehigh følger opp tett som vanlig og har allerede booket nytt opphold med han. Takk for tur

17. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,133
    Bonuspoeng:
    183
    Har såvidt nevnt det et par steder, men den suverent beste statusen jeg har og noen gang har hatt er RED med GHA. Gir meget bra benefits- på to rom! I tillegg har jeg en meget god rabatt med GHA. Om noen er med på tur blir det London 28-31 mars så skrik ut (kan være 2 netter også). Altså før man trenger elektronisk registrering/ETA til England (start i april). London er riktignok fortsatt dyrt, og target er en kombo av Cafe Royal og Corinthia.

18. Jomik

Jomik Medlem

Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Har for nte gang benyttet meg av @milehigh sine tjenester ved hotellovernatting. Denne gangen på en overnatting i Hong Kong på vei hjem fra Vietnam. Som alltid ble det et fint rom til lavest mulig pris, og med alle fordelene man får med toppstatus. Får svært god oppfølging før og underveis i oppholdet!

Hotel: Grand Hyatt Hong Kong
    Fikk romtype: 1 king bed Harbour view
    Perks: Tilgang til lounge med gratis drikkevarer - både alkohol og ikke. Loungen hadde også en fantastisk kveldsmat sammen med "evening-coctail" og vi inntok en deilig frokost der, da vi antok det var roligere. Gratis frokost for 2 var inkludert, velkomst på rommet, sen utsjekk ble ordnet - og vi fikk lov til å sitte i loungen med gratis mat og drikke fra kl 16-20, da vi skulle reise til flyplassen. Eneste betingelsen var at hvis det ble fullt og venteliste for å komme inn, så måtte vi gi fra oss plassen. Det skjedde ikke :)

Lillegutt, Liza, Insomnia4u and 8 others like this.
  19. mrtrond

mrtrond Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    18
    Hotel: Hyatt Centric Milan Centrale
    Fikk romtype: Deluxe Suite
    Perks: Gratis frokost for 2, velkomst på rommet, sen utsjekk, gratis vann og brus med daglig påfyll, tuck in service på kvelden

Fikk beskjed fra milehigh i forkant om at rommet var oppgradert til deluxe suite. Innsjekk gikk smooth som vanlig. Ble gitt gratis frokost, velkomst og drikke på rommet og sen utsjekk. Fantastisk flott stor suite. Svær dobbeltseng, markiser på rommet så det ble helt mørkt. Svært bad med dusj og badekar. Alt veldig forseggjort. Tuck in service på kvelden med sjokolade, drikke og tøfler bla lagt fram. Gratis drikke på rommet med daglig påfyll. Nydelig frokost i 4 etg med alt man kan ønske seg. God service overalt på hotellet og forøvrig veldig flott hotell! Rooftop baren med fancy drinker var en høydare, ellers fin bar nede i 1 etg også. Fikk ikke prøvd restaurantene. Beligenheten er perfekt da man har tilgang til metro'en rett ved som tar deg sentralt til alt. Samt togstasjonen som tar deg til flyplassen. Milehigh følger opp tett som vanlig så oppholdet blir så bra som det kan bli. Blir garantert flere bookinger her, takk for tur!

Last edited: 07. april 2025

Del denne siden