DNB Supertilbud 2024

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Upsaker, 23. jan 2024.

1. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,704
    Bonuspoeng:
    113
    Du er RÅ!!!:)

2. Skinnes

Skinnes EBG, AY Gold

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Hei, jeg håper det er ok jeg spør i denne tråden.
    Hvis jeg reserverer en TV som er outletvare, onsdag ettermiddag 22.01.25. Vil jeg da kunne få 20% på TV'en når jeg henter den i butikken ved å vise frem DnB Mastercard?

3. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    3,270
    Bonuspoeng:
    113
    Det må være aktiv rabattperiode når du betaler (med DNB kort), og unntak for allerede bestilte varer. Vet ikke om reservasjon av demovare hvor du betaler ved henting teller som bestilling i så måte, men jeg ville ventet til etter midnatt. Du skal uansett se rabattert pris før du betaler, så om du prøver slik du tenker og ikke får rabatt kan du ev. be de slette reservasjonen og prøve på nytt, men det blir litt ekstra knoting for de i butikken.

4. Skinnes

Skinnes EBG, AY Gold

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Ved klikk og hent kan man også betale i butikk? :)

Om ikke så bør jeg vel vente til etter midnatt.

5. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    3,270
    Bonuspoeng:
    113
    Click og collect (trykk på reserver på produktsiden) på varer som er på lager i aktuell butikk betales vel normalt ved henting, men som nevnt vet jeg ikke om det teller som bestilling på forhånd før tilbudsperioden. Hvis du venter til over midnatt kan du også legge produkt i handlekurv, aktivere rabattkode og betale på forhånd med gratis levering til butikk.

Del denne siden