Strawberry: Nye vilkår - Fra Strawberry-poeng til Spenn

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av KingBogen, 11. okt 2024.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    67,964
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor finner du dette? Skal kanskje fly litt med jobben fremover, og de foretrekker tydeligvis DY innenlands.

2. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,456
    Bonuspoeng:
    93
    Hmm, så jeg kan bli strawberry plat fordi jeg har reward priority, som jeg fikk fordi jeg hadde EBG.... o_O

tobeornot999 and freddyen like this.
  3. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,051
    Bonuspoeng:
    293
    Får ikke opp dette i min app, men du har kanskje både Strawberry og Norwegian Rewards lagt inn i appen allerede? Jeg har ikke giddet sistnevnte fordi verdien av Spenn er så elendig

4. holmen

Likes mottatt:
    67,964
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har begge lagt inn, men får ikke opp dette tilbudet. Så det kan tyde på at det er personlig tilbud, kanskje?

5. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,098
    Bonuspoeng:
    93
    Kontaktet spenn support og agenten mente det skulle være synlig i appen, men jeg finner det heller ikke. De skulle sjekke opp internt og sende mail, så får vi se. Flyr stort sett Norwegian i jobb, og det hadde vært kjekt med priority-fordelene selv om vi har FT tilgang som en del av policy

6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,051
    Bonuspoeng:
    293
    Får vel bare vente og se da. Står det noe om varighet på matchen? Er den tidsbegrenset eller vil man ha status hos begge så lenge man vedlikeholder status hos en av dem? Er vel ganske lav sannsynlighet for at det er sistnevnte

7. dingyling

dingyling Nytt Medlem

Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    3
    Det ligger øverst i Spenn-appen hos meg. Står ingenting om begrenset gyldighet eller lignende, men det er noen vilkår der som jeg ikke får til å åpne i appen..

8. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,946
    Bonuspoeng:
    183
    Det er snakk om statusmatch i 12 månadar, etter det vil andre vilkår gjelde.
    Lenke

Jorge liker dette
  9. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,051
    Bonuspoeng:
    293
    Med andre ord ingen grunn til å stresse med match hvis man ikke har planlagt å kjøpe en Norwegianbillett

10. graphite

graphite Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    403
    Bonuspoeng:
    63
    Det spørs kanskje hvorvidt det finnes et avtalt maks-antall matcher som en part har lov til å dele ut, og at tilbudet trekkes når og om tallet nås.

De kunne godt ha klart seg med å la Reward Priority matche til gold... toppnivået i DY henger jo mye lavere enn f. eks. på SK.

11. Castro

Castro Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Snakket med kundeservice hos strawberry tidligere i dag. De mente at man beholdt status hos begge, om man vedlikeholdt høyeste nivå hos en av aktørene.

eventyrer and Maggie like this.
  12. holmen

Likes mottatt:
    67,964
    Bonuspoeng:
    293
    Nice med lifetime platinum da. :cool:

13. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,001
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg søkte etter en bonusnatt med gamle Strawberry-poeng for en mulig overnatting i Kongsberg. Der har de to hotell; Quality og Home Hotel.
    På Quality kunne jeg bruke gamle Strawberry-poeng, på Home Hotel måtte jeg bruke Spenn.. :mad:

14. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,678
    Bonuspoeng:
    183
    Merket meg fra vilkårene at de kan trekke det tilbake når som helst, og at match tilbud kun er tilgjengelig mens man finner det i Spenn appen.

Selv er jeg Strawberry Plat og Norwegian Priority, så de tok ingen store sjanser da de tilbød det til meg :D

Dukket forøvrig opp som en mail fra Strawberry som fortalte om matchen, og er i toppen av fordelslisten på Spenn app:

Screenshot_20250220_175424_Spenn.jpg

15. haraldja

haraldja Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Det var nå rart. Jeg søkte på en tilfeldig natt i juni og kunne bruke bonuspoeng på begge hotell

16. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,678
    Bonuspoeng:
    183
    Enig! Det gamle ordtaket gjelder:

Hvis noe er for godt til å være sant, så er det nok akkurat det.

Både du, jeg og haugevis av andre ville vært Priority for life hvis det agenten sa var riktig. Slik er det desverre neppe.

Castro and eventyrer like this.
  17. holmen

Likes mottatt:
    67,964
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Det er nok for godt til å være sant ja. Men artig tanke! :)

18. jensen09

jensen09 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    Hei! Blir dessverre litt for få muligheter til overnattinger og reiser for tiden til å holde på statuser hos hoteller, da småbarnslivet tar det meste av både tid og penger

men jeg og fruen er fortsatt veldig glad i å ta en tur bort på Farris bad i Larvik en kveld i ny og ne på spa, men siden gold status nå har røket, så har jeg også mistet 50% på spa. Så jeg spør ydmykt om noen med platinum ville gitt meg en liten boost opp til gold?
    Ønsker du noe for denne tjenesten, utenom et stooort takk, så får vi ta det på pm☺️ takk

19. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,047
    Bonuspoeng:
    183
    Null stress, send meg ein PM :)

jensen09 liker dette
  20. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    824
    Bonuspoeng:
    113
    Med de gamle poengene hadde jeg gjort meg et "mentalt notat" om en poengverdi på 10 øre. På ingen måte nøyaktig eller nødvendigvis veldig riktig, men det funket greit til kjapp hoderegning.

Noen som har forslag til hva jeg bør bruke som hoderegningstall for Spenn?

Del denne siden