InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Jeg er ung og dynamisk mener jeg selv. 22 åringene på jobb ser en dinosaur med skrekk i blikket……/////
Riktig god tur :) Tittelen minner meg om mine gode gamle dager med langhelger i SFO med TAP. Med så mange bonuspoeng at en tur ga en SAS biz på...
God ettermiddag fra provinsen ute i Bærum. Litt familie besøk før opphavet skal trimmes med Gåtur på IKEA. Ny? Feature på sas appen her også....
Fin om litt folkerik flyplass :)
God morgen fra jobben…. Snart litt varme i kroppen igjen. For i dag var det bare kaldt synes jeg.
God ettermiddag :) T-2 til København og T-3 til sol
Riktig god tur :)
Transfer og Gimlet på 45 min er imponerende:) og litt raskere en Color Line .. Her går hverdagen fort med litt vin henting også besøk hos...
God ettermiddag fra jobben i en del timer til før det er helg. Godt det var vaffel fredag i dag.
Kvaliteten på ølet samsvarer ikke alltid med kvaliteten på innleggene nei :oops:
Også flybussen hjem. Den tok lang tid. Ulykke på veien innover dessverre :) Så håper jeg det er en uke til neste flytur. Vi får se.
Også kunne jeg velge mellom vegetar biff til lunch. det var en skikkelig god salat som kom i plastboks. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Dusj og en stol i en ganske full Crown 25 lounge. [ATTACH] [ATTACH]
Frokost ble det også. Tør og ikke fluffy omelett :)[ATTACH] [ATTACH]