InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Loungen trenger absolutt en refresh … [ATTACH]
Comfort Hotel Copenhagen Airport [ATTACH]
Hvis du ikke “finner” de, så har du kanskje ikke noen vouchers.
Prøvd å logge inn på desktop, og sett hva du får av response?
God ettermiddag fra LHR: Her er det fin utsikt fra Cathay loungen for planespotting og champagne, sammen med @Points4Fun … [ATTACH] [ATTACH]
Radisson Hotel & Conference Centre Oslo Airport [ATTACH]
Widerøe WF892 i dag [ATTACH]
God formiddag fra Lofoten, fant gull i store mengder. Fint å fly i Lofoten på høsten … [ATTACH]
Du trenger jo ikke bil her på berget, du har jo en stasjonert på FRA og MUC :)
Radisson Blu Hotel, Bodø [ATTACH] [ATTACH]
Scandic Grensen, Oslo [ATTACH]
Hvit duk må til :) Ser veldig bra ut dette! Dog noen år siden TG C her, men mener da å huske vi var godt fornøyde.
Bump, again …
Kanskje innføre som OneWorld da, du må faktisk ut å fly for å opptjene status. Da hadde det blitt svært få sølv, gull og diamonds i SAS-rekkene …
Longyearbyen [ATTACH]
Haha :D
Radisson Blu Polar Hotel Spitsbergen [ATTACH]
Ja, er nok det. (ca kl 10, like før de skiftet til annen tilbud) [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Platinum Wing serverte dette: [ATTACH]
Hva synes du (vi, som IF) en slik “oppgradering” bør koste?