Hola! Jeg har ikke lyst til å reise hjem fra Argentina på tirsdag (er fortsatt søndag her). Første gang jeg har hatt skikkelig, skikkelig lyst til å endre på en påbegynt bonusreise. Er ledig biz EZE-AMS på førstkommende søndag på KLM sin nye 777-200ER (Jamco venture suites med dører), så det hadde vært helt perfekt. Ahhhhhrghh. Jeg skal definitivt tilbake igjen her. Det ble klart første dagen jeg ankom. Helledussen for et sted. Anyways, dagen er omme her. Har spist meg alt for mett på alt for god mat for fjerde dagen på rad. Hardt liv. God mandag til folk!