InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Jepp, samme pris som før - bare dårligere. Kan ikke klage på det, vel?
Mente den i hodet mitt ;)
Kan denne slås sammen med: https://insideflyer.no/forums/threads/hvordan-får-man-mest-trumf-eb-poeng-av-den-daglige-handelen.7661/ ?
Jeg hadde en forsinkelse forrige uke som førte til at jeg ikke ankom endelig destinasjon før dagen etter (siste tog og buss var gått), og måtte...
Utgifter kan deles mellom flere forsikringer, som MC og forsikringsselskap
Stemmer godt med innsatsen fra CC sist tur, makan til drit har jeg aldri opplevd
I Hakuba er det hvert fall søndag, og her snør det!
Teknisk feil på flyet til Tokyo, gitt! Noen med gullkort som vil gjeste inn i det aller helligste på CPH? PS: hva skjer nå? :eek:
Forsinket på vei til CPH før vi skal til NRT. Om flyet ikke venter på oss, hva er beste måte å komme oss dit på i dag tror dere? Vi flyr business...
Håper det, reiser om 26 timer ;)
Må skibag registreres som spesialbagasje eller ikke? Reiser i Plus/Business, men informasjonen er tvetydig? [ATTACH] [ATTACH]
Hør på han med isbjørnbilde neste gang ;)
Hva med avreise fra Narita, SAS Business, terminal.... 1? :)
;)
Klassiker, som de utenfor forumet slett ikke forstår...
Ja, det står jo tross alt continental (+ 1 gjest), og i loungene er det mildt sagt varierende utvalg
Er diamant frokosten forbeholdt lounge, eller vil man alltid kunne få den i det vanlige frokostområdet?
Det ville i så fall vært en bug, ikke utenkelig med andre ord
Ble fly premium endret, altså SEB MC?
Kan jeg spørre hvor du kjøpte fra?