InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Blir det forsinkelser i dag for deg pga. flykrasj i DC ?:eek:
Det var ganske greit. Har 6500 kr som er bygget opp siden jeg slo av fast overføring under pandemien/konkursfaren
Nødutgang vinner alltid for min del da jeg er 191cm...
Den gode feilen i SKIT det ;)
Andre som ikke har fått avbestillingsgebyr på SAS bonusreiser i det siste? Både jeg og ei venninne har kansellert rene SAS bonusreiser uten å...
Aha. Visste ikke den var stengt!
Henger ikke med her. Du har Star Gold og kom ikke inn på Star Alliance Lounge når du flyr Lufthansa?
Hvor du skal stå? Vi skal til Asahikawa / Sapporo i februar. Blir å ta til takke med SAS Go ned gitt...:(
Same.
Har funket for meg :)
Mener det var slik hos Delta når vi fløy fra SLC-AMS og en i følget var FlyingBlue Silver. Da fikk alle på bookingen ekstra bag inkl.
Booket utreise søndagen. Selve første flight var vesentlig dyrere
Helga de starter opp og en uke 13k i sas plus t/r svg-icn. Decent pris.
Forstår men at intensjonen for å dele betyr ikke at den er riktig moralsk sett. Det er å snylte på å spare penger på en fordel som et ikke...
Eg vet ikkje hva eg skal svare til sånt svar som tydelig viser at du ikke forstår hva familiedeling betyr…
Men penger til å fly har du? Smålig holdning mot de som lager en fin app og misbruk av intensjonen bak familiedeling.
Kjøpte denne på fredag og testet t/r CPH-ATL. Funket helt topp uten noen forsinkelse eller dårlig lyd. Ganske greit å slippe kabel.
God kveld fra SK929 til Atlanta. Blir 24 timers tur og hjem igjen imorgen. Booket igår med Plus bort og Bis hjem noen tips til mat/god øl?
Morgen fra SK4490 til LYR. Booket igår og hjem igjen tirsdag!
Reise betalt med poeng på VS er tellende mot denne kampanjen.