InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
[ATTACH] Kanskje ikke så vanskelig, men et fint bilde :)
Samfunnet, Ås?
13 600 for OSL - AKL T/R biz?? :mad:
Synd jeg ikke liker nacho chips, men det kan jo alltids gis vekk?
å satan.
Er det bekreftet at ølen her (i sas-lounger) er 3,5%???
Men hva skjer etter MEL!?
Jepp, poengene kommer nesten umiddelbart :)
Hei, Hva ville dere funnet på om dere hadde en helg i Riga i desember? Jeg ser for meg en dag med spa (mye sånt i byen har jeg skjønt?), samt at...
Handlet du frukt og grønt for 10k på en måned? I så fall, du er rå
Jeg fikk lapp da det var bytte av maskin og rad 1 ABC falt ut #lappgate
Jeg reiser jo til Bergen 20-23 oktober - dette hadde vært noe, men spørs om jeg får så jækli mye støtte, bortsett fra her da ;)
Dere har vel begge rett; glasshytta, i Pyramiden, på Svalbard ;)
Hvilke reiser har du klart det på? :)
Det blir fort 700,- for litt frukt og grønt på joker, helvete for noen priser. Men, jeg er fornøyd uansett, vegetardietten er bonus!
Ja, men det er jo fett å regne om trumf til 14,49 poeng per krone i stedet for de vanlige 13,89. Mitt problem er at jeg ligger noen få kroner fra...
Det er sånn den skal brukes. Er flighten fra OSL direkte får du i tillegg benytte deg av utenlandsloungen :)
Hvilke destinasjoner synes du det er verdt å bruke poeng på i Europa? Koster vel 30k tur/retur?
Hei, Jeg skal reise OSL - CDG 16:35 på fredag, har dere noen forslag til ny rute? Ser at det går fly til ARN og CPH og videre derfra, men finner...
14,49 poeng per trumf krone, i motsetning til de vanlige, stusselige 13,89