InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Vi flyr IST-BOG 3JAN20 og der var også alle F seter tatt. La inn setevarsel og idag tikket det inn om at to var blitt ledig.
Eneste man trenger å vite fra den medisinske verden er vel: its not lupus?
Det er jo Australia og, men de er ikke med i europasonen:(
er vel SEB som utsteder SAS MC, så antar det gjelder alle kort hos SEB?
Hva er det egentlig du jobber med? Sjekke ut hotell?:D
Er ikke LH712 FRA-ICN ?:P
Same.
Link? Finner ikke den selv.
Den viser hvor mange turer du har bestilt med bonusbilletter.
Når tenkte du? Kunne muligens ha joinet deg;P
Kjenner til den! Tok lappen selv i fjor med oppkjøring i juli. Noe dritt å vente når det var såpass fin sommer som i fjor! Ofte mye ledig tid i...
Samme her, 191cm :)
Betalte rundt 1700kr for upgrade til PE (og nødutgang) ORD-FRA med LH i 747-8i under SAS streiken da jeg hadde Plus men ble nedgradert. Alt i alt...
Opplever det samme IST-BOG. Kun et av to tatt på hver rad. Bug eller er det folk som bevisst har tatt et sete bare fordi :)
Beste er vel LH F ut fra FRA mtp å oppleve FCT/FCL?
Jeg bestilte leg for leg sist fredag uten problem. Var nok bare uheldig med agenten.
Hehe, er nok ikke sånn det fungerer. Vet du det til neste gang i hvertfall :-)
Hvis du kansellerer billetten selv før reisen har du vel egentlig sagt i fra deg dine rettigheter?
Flyselskap: Turkish, Copa, Avianca Klasse: Business Avreise fra: Oslo Destinasjon: Costa Rica Antall poeng brukt: 130.000 + CT Skatter & avgifter...
Dårlig formulert av meg tydeligvis, men mente login funksjonen med facebook her på siden:)