Identiske nyhetsbrev fra SAS minst ukentlig

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av jont, 22. juni 2026 kl 13:54.

1. jont

jont Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,

Jeg har i lengre tid fått et nyhetsbrev fra SAS med tittelen “Dyrk reiselysten med SAS”, som kommer en til to ganger i uken.

Problemet er at innholdet virker å være helt identisk hver eneste uke – samme destinasjoner, samme tekst, samme tilbud. Synes det er litt merkelig (og ærlig talt litt unødvendig spam) hvis de faktisk sender ut nøyaktig samme nyhetsbrev uke etter uke.

Dette har pågått over ganske lang tid nå. Begynner å lure på om det bare er jeg som opplever dette, eller om flere får det samme?

Dette kan jo ikke være “by design” fra SAS, det må nesten være en feil i utsendelsene?

Finnes det et konkret kontaktpunkt hos SAS for tilbakemeldinger på nyhetsbrev/markedsføring?

2. democomputer

democomputer Veteran

Likes mottatt:
    6,629
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har fått syv stykker av disse i år ser jeg i min epostkasse. Jevnt fordelt mellom Bergen, Trondheim, Tromsø og København.

I tillegg får jeg eposter med overskriften "Los Angeles venter på deg", hvis jeg søker uten å kjøpe billetter til et sted. Innholdet er ellers ganske så likt "Dyrk reiselysten"

Jeg har tenkt at det er en algoritme som styrer og bytter destinasjon i disse, men alltid vanskelig å gjette på.

K

NoLimit liker dette
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,657
    Bonuspoeng:
    293
    De har visst begynt å komme hyppigere hos meg i det siste..
    Screenshot_20260622-151108.png

Preference and NoLimit like this.

Del denne siden