InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Aahhh, ville bare spørre tilfelle du hadde gått i tidsforskjellfella. Vi som reiser den 1. ankommer jo den 2.
Sjefspoeng;)
Reiser du ned dagen før?
[ATTACH]
Haha, jo, men godt og vel 20 mann til fixed price er god butikk. TROR de;)
Bra vi slapp det inne på Sumo. 15 stk pr nå. Flere på vei!
Alltid vest i Oslo
Heldige er nok feil ord, vi legger vel igjen såpass med penger at VIP avdelingen har vi sikkert betalt to ganger;)
Jeg er på vei til Amundsen nå. Noen?
Olsen er knall, men jeg er i etatens antrekk og bør skifte før jeg skal kjøpe alkohol;)
Jeg har rom på Radisson Scandinavia. Så et sted i det nærområdet i 16 tiden passer fint. Reiser fra kontoret på Bryn om 5.
Eddien er lei seg. Han var sikkert første nordmann med Diamant og er svært betuttet over å rykke ned til gull. Jeg synes vi alle skal ta en felles...
Vi var fire voksne med dertil bagasje og tok en SUV. Fikk plass til alt i Suburban
Barnepass til helga hadde passet fint. Ta det gjerne hjemme hos meg, for da kan du passe bikkjene og vaske huset samtidig. Strøm er det der, så du...
Har oppdatert deltakerlisten i første innlegg. Korriger meg gjerne om noe er feil
Billetter i 1. 2. og 3.kl blir det og. Firstclass og lounge blir saker;)
Nemlig;)
Da er jeg ikke tentativ lengre, så fyller lommene med bagtags og møter på Sumo. Er i byen allerede fra 15-16 tiden, så er noen tørste tidligere er...
Trone når man reiser alene eller med masete kjerring blir ikke feil