Hoy, det er tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 23. juni 2026 kl 04:46.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    2,259
    Likes mottatt:
    11,291
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stua i Bangkok.
    Her nytes Chinese sesame bun (Zhīma Bāo) sammen med kaffe.
    Været er upåklagelig med fine 30°C og delvis skyet.
    Frokost blir hjemmelaget noodle suppe før vi legger av gårde for litt vandring.
    Ha en glitrende flott tirsdag :)


    image.jpg
     
    holmen, haifinn and Maggie like this.
  2. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,907
    Likes mottatt:
    29,396
    Bonuspoeng:
    183
    Bilder sier egentlig alt.
    Gratulerer Norge! God tirsdag alle bonusnisser:)
    IMG_9436.jpeg
    IMG_9438.jpeg
     
    Last edited: 23. juni 2026 kl 05:31
    haifinn liker dette

Del denne siden