God morgen fra stua i Bangkok. Her nytes Chinese sesame bun (Zhīma Bāo) sammen med kaffe. Været er upåklagelig med fine 30°C og delvis skyet. Frokost blir hjemmelaget noodle suppe før vi legger av gårde for litt vandring. Ha en glitrende flott tirsdag