InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
skjønner jeg blir ensom på bussen :-D
i iran er det visst helt vanlig å ha samkvem med geiter/hester (er et par som har blitt dømt for det i norge, ferska en på stallen til en kamerat)
Helt topp! savner frukten fra bangkok og gleder meg til fortsettelsen!
ikke så sikker det er mer edgy i midtøsten?
Velger du en strømavtale med Trumf fra Eidsiva Energi får du 2 % Trumf-bonus på ditt strømforbruk. Som ny* kunde får du i tillegg en velkomstbonus...
hvis det blir tibet på veien er jeg helt klart med :-D
Jeg reiser 30. men tror jeg er den eneste (flyr sas økonomi rad 30)
de må vel "redde" flya å få de hjem så det er noe penger i boet.. blir fort dyrt hvis fly blir stående rundt omkring, koster mer enn å parkere...
finnes det folk på forumet som reiser med tc/ving osv?
Bestilt.
Når jeg sjekker har jeg 0.. men jeg har jo 2 kredittkort
Ja her var det noen godsaker.
Dette må jo bli bra
fasttrack på hkg er top secret.. tror det bare er cathay first som slipper inn.
sq f "loungen" er bare et rom innenfor den vanlige loungen og ikke verdt det i det hele tatt.. sist jeg var der gikk jeg faktisk tilbake til den...
wagyu på hnd? where what was ist das
får man byttet navn på poengbillett? er det 1 eller 2 billetter?
hysj!
helt riktig! hver dag i uka! :)
vi som bor ved Torp også foretrekker CPH over OSL