InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Viktigst av alt: når legges EB-billetter ut?
Jeg har flydd AC to ganger (begge i Biz) og vært veldig fornøyd med crew.
Hei tirsdag! Ikke annet spennende enn at hjemmetesten fortsatt er negativ. Og jeg holder meg mest mulig for meg selv. Sånn er det blitt .. T-8...
Æsj!! Dette var ikke bra og utrolig synd. Håper du ikke gir opp «leken» vår og kommer deg på tur med ANA F om ikke lenge :)
De håper vel ingen skal oppdage det.. Dennis står jo klar for å motta klager :D:p
Har det løst seg? Veldig spent på hva det ble til ..
Ikke mottatt svar på min PCR som ble tatt i går. Er den negativ lever jeg i isolasjon til test for reise uke. Sier som deg: T-9 testdag
Æsj!!
Hva har jeg gått glipp av?
You and me both!! Fingrene krysset!!
Trenger ikke være EBG engang. USA kan alle ringe når de er åpent. Jeg har selv gjort det flere ganger (er EBS). PS: håper det ordner seg!!
Gratulerer med dagen til @Maggie "jr" (vet ikke helt hva en kaller en jente..) !!
Succession er en altfor god serie! Jeg blir jo sittende oppe kveld (og natt) etter kveld .. Når jeg har fått litt søvn vil søndagen inneholde...
Grattis med Covid! Da blir det iallfall tur :) Fikk selv negativ PCR idag. Siste sjanse imorgen ..
Jeg har fått den ene av de som oppgradering en gang for noen få år siden :)
Jepp! Jeg tviler på at de 10.000 poengene er verdt det påslaget.
Godt poeng! :)
Lørdag er her :) Blir nok en del OL (hvorfor legge lekene til et land 1 million timer foran oss ..?) på morgenen! Og: håpe på positivt svar på PCR...
Jeg må jo ta testen dagen før, så da kan jeg jo skrive ut fra Helse Norge selv.
Sikkert svart på før, men jeg prøver meg likevel: Holder det med antigen (uten attest) for innreise til USA eller må det være den med? Hva...