Navnekrøll Onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av geddi, 24. juni 2026 kl 10:33.

  1. geddi

    geddi Veteran

    Innlegg:
    1,513
    Likes mottatt:
    4,557
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra KLM/AF lounge MUC. Posisjoneringsflight i går til MUC, idag videre via AMS til PEK i C klasse. Sjarmøretappen er med OZ til ICN.

    Messe i München, så det var utfordrende å finne et fornuftig priset hotel. Fant heldigvis ett i Hallbergmoos, rett ved flyplassen.

    Ved booking hadde agenten byttet om for og mellom navn på både meg og arvingen, så var lettere nervøs for problemer. Heldigvis har alt gått smooth så langt. Krysser fingrene for ingen problemer videre.
     
    Nordlands, Liza, Wiolenze and 4 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,826
    Likes mottatt:
    79,698
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret.
    Her er det ganske rolig (heldigvis), og det var også ganske rolig på veiene i dag. Har folk allerede startet ferien? Kan virke sånn.

    Noen timer til, så tar jeg med meg sakene mine og drar til hovedstaden for å høre på musikk og drikke øl. Det blir stas! :)

    Ha en fin en!
     
    Liza, geddi, Calling and 1 other person like this.
  3. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran Moderator

    Innlegg:
    4,158
    Likes mottatt:
    26,982
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.

    Mens venner og slekt kager over hetebølgen i Nederland, koser jeg meg med duskregn og 12-13 grader. Deilig!

    T-9 til ferie! Det gledes :)
     
    Spielhaug, Liza, geddi and 1 other person like this.
  4. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,343
    Likes mottatt:
    48,220
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra OSL, avdeling full SAS lounge. Verre blir det vel ila sommeren om flyene begynner å gå for fullt.

    Veldig rolig i sikkerhetskontrollen, det er jo positivt i det minste.

    Turen går med LH til BUD, via MUC. Hjem ikke før i morgen, da med LX via ZRH om ting går som det skal.
     
    geddi and Spielhaug like this.
  5. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    4,458
    Likes mottatt:
    12,589
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Et svakt øyeblikk i natt, indusert av fotball- og GT-rus, ble det booket bonusbiz med bolaget til NY i juli… Får se om den står seg utover dagen når fornuften kryper frem. Ellers nærmer det seg ferie, kursen settes for det blide sørland der vi skal på sjøspeiderleir. Blir nok både gøy og strevsomt. Ha en fin en!
     
    Nordlands and geddi like this.

Del denne siden