InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
_NÅ_ kan vi snakke :)
All ære til Warholm. Nok sagt!
Noen som kjenner til om FB har utvidet gyldighet på poeng? Fikk en mail fra AwardWallet om at noen av poengene mine utløper nå 31/10.
Hadde vært konge!
RAT hadde jeg ikke hørt om før :)
God lørdag fra Larvik! Rundstykkene er akkurat ferdig i ovnen og avkommet må vekkes. Merkelig det der hvordan de for bare noen få år siden sto og...
Vil det se sånn ut på Amex-fakturaen også? ;)
Kanskje litt tidlig å si god helg bare fordi det er blitt fredag ..? Triatlon i OL i reprise på TVen. Blir ikke feil det :) God fredag!