Våknet i 4-5 tiden og lå bare å slappet av til det lysnet. Utsikt fra rommet Sjekket ut kl 07:30 og plasserte bagasjen til oppbevaring. Gikk 4 min bort til togstasjonen Det går ikke så ofte tog herfra Satte oss i 2.etasje Og er nå på vei til byen for rundt $6
Veldig rare de 2 etasjes togene der. Lite plass både oppe og nede, og skikkelig kronglete å gå opp og ned.. Men gøy med 2 etasjer da.
Gikk av på Union Station og gikk bort til Willis tower Det var jo såpass bra vær at vi kjøpte oss noen billetter til $35 pp. Litt guffent å stå på glassgulvet Hus fotografen tok bilder av oss før vi tok heisen opp, og når vi stod i glassburet på toppen. For at vi skulle få de 4 bildene til odel og eie måtte vi ha betalt $44, det droppet vi gladelig. Gikk bare rundt i byen litt vilkårlig Hadde tenkt til å spise litt mat i restauranten som ligger i 95 etasje i John Hancock Center Men den ble lagt ned i september. Fant oss en sjappe rundt hjørne På vei tilbake til togstasjonen gikk vi langs elven Ikke alt for mange avganger tilbake Lite folk ombord og toget brukte 35 min tilbake til stasjonen ved hotellet.
Hentet bagasjen på hotellet og satte kurs for Airtrain, brukte 22 min til vi var på plass i T1. Hadde fått unnagjort online check in, så det var bare å passere sikkerhetskontrollen og finne frem til Det var mye folk her og litt vrient å finne en sitteplass. Men fikk skaffet oss noen daybeds for en liten hvil. Svingte innom dusjen Ferdig med vasken var det litt lettere å finne en fin plass å sitte. Utsikt fra loungen Ble en tur til Har fått noen kilometer på dagens sightseeing
Polaris stengte kl 21:30, så vi flyttet oss over til Nå er flyet på vei fra T5 hvor de har sluppet av passasjerer
Vi viste allerede i går at det skulle være samme crew tilbake. En hyggelig gjeng som er glade i å skravle. Ny meny fra 1.nov Setebelte lyset slukket når det var 7 timer til ankomst Da kom det vårrull og litt bobler på plass
Alle 8 seter er opptatt, er et par som holder til på rad 1. De benytter seg av ottomannen og spiser face to face. Vi har par sete i midten, og resten er folk som reiser alene. To la seg til å sove med en gang, mens resten spiser middag. Mat og skjenk pågår Jr valgte kylling Og jeg fisk Dessert ble likt Det ble med litt smaksprøver på alle rettene, greit å ikke være stappmett når man skal sove. Nå skal vi snart få red opp sengen, bare hun blir ferdig med å rydde bort noe glass hun knuste på gulvet.
Dette må da være årets, om ikke tiårets gave fra far til sønn. Det er snart 4 år siden jeg fikk oppleve LH F (jan 20) sist og dette må gjentas minst 1 gang før vi forflytter oss til ST. Takk for fine bilder og nyt hjemreisen.
Fikk en fin boks med sjokolade etter middagen. Får se om den overlever hele veien hjem til mor, en er allerede borte. Sengen ble dandert Ble ikke all verden med søvn, litt i overkant av 2 timer. Våknet her Jr sover fortsatt.
Den i front er fra denne flighten kjekt å få to forskjellige. Ungdommen våknet til liv, og frokost ble servert
Starter i samme rekkefølge som sist. Først litt hviletid Deretter litt kroppsvask, men nøyde meg med dusjrommet nå
De har fått på plass november spesial Samt litt forandringer på middagsmenyen, bla har det dukket opp en burger Litt skjenk Og mer mat Den var god, men kan ikke måle seg med den biffen vi hadde på utreise.