Vi ble hentet av en lounge person kl 21:27, ble sendt med heisen ned til parkeringsplassen. Hvor vi fikk standsmessig transport Er noe eget med å kjøre bil til flyet Inne i flyet kl 21:37
Boardingen for alle de andre stod på vent til jeg og Jr + en til fra FCT hadde satt oss ned. Mange tomme seter i C på denne flyvningen, så vi fikk utdelt mat ganske kjapt. Det passet bra, hadde akkurat blitt litt sulten. Landet på OSL kl 23:45, 20 min etter skjema. Tilbake på norsk jord igjen, da kan jeg runde av dette reisebrevet. Vi har storkost oss på tur, og Jr sier dette er den beste bursdagspresangen han noensinne har fått. Er jo litt en gave til meg selv også, som får litt kvalitetstid med han. Det har vært mange turer opp gjennom åra siden vi la ut på første CT tur for litt over 6 år siden. Vi får håpe det kan åpne seg noe lignende i fremtiden med SkyTeam også. Dette ble nok årets siste reisebrev fra min side, ingen flere spennende turer planlagt på denne siden av året. Har jo vært ganske produktiv i år, med 8 reisebrev pluss 2 felles brev med @holmen. Takk for turen folkens
Et lite spare tips til de som har planer om ett besøk til The Ledge i Willis Tower. Dette er referert til bildene man kan kjøpe etterpå. Ved kjøp av billetter får man en lapp med en strekkode på Denne bruker fotografen til å registrere bilder til rett reisefølge. I første etasje blir det tatt et bilde hvor de legger på et bilde i bakgrunn som er fra en helt annen dag. (vi tok oss ikke så bra ut på det) Vi takket jo som tidligere nevnt nei til å betale en blodpris for print av disse bildene. Jeg tok vare på dette kortet og sjekket nå om jeg kunne finne disse bildene på nett. Kom til en nettside med denne prislisten Man får lov til å se bildene med vannmerker, og oppløsningen er ikke den høyeste. Men for å spare eventuelt $31 eller $42 så er det bare å ta en screenshot E-Postcard er gratis og man får tilsendt en mail med en link til en video med mye unyttige film/bilder av vilkårlige personer, men de har lagt inn dine bilder. På videoen kan man ta en screenshot, uten vannmerke. Da fikk vi likevel tilgang til bildene uten å betale for det.
Fantastisk gave og tusen takk for turen. Skulle bare ønske Lufthansa hadde spandert noe bedre enn Nicolas Feuillatte Réserve Exclusive Brut til 440kr på polet til dere
Fant ut ved innsjekk at SAS har booket meg i økonomi fra FRA til MUC og MUC til OSL. De har gjort en feil når jeg endret hjemreisen. Noen som har noen erfaringer her? Er masse ledig i C med revenue men ikke på bonus. Men her burde vel SAS fikse siden de har booket feil? Jeg hadde opprinnelig C fra MUC til OSL men de byttet til Y når jeg endret hjemreisen til F fra ORD.