Ankomst i Bangkok var veldig fin, fikk noen skritt på flyplassen og gikk rett til gamling immigrasjon og var den eneste der … Hadde ingen stopp før jeg kom til damen som hadde arker med navnet mitt på, men det kom jeg for tidlig .. bilen var ikke kommet enda. En ung dame dukket etter hvert opp med en Toyota Camry og kjørte meg til hotellet. Ikke mange ord ble vekslet på turen til by’n .. turen tok cirka en time 1. samtale: «Hotel Carlton?» (det tok litt tid før jeg skjønte hva hun sa!) «Yes!» 2. samtale: Hun ville kjøre opp sidegaten mellom Radisson og Carlton. «No, up the ramp to the hotel» Ikke noe svar, men hun gjorde etter beskjed.
Nå er det mat og drikke oppe i 33. .. Det går nok bra i dag også siden @Calling har reservert bord til meg
«Dagens» på loftet… det er helt rart her, nesten ingen gjester, utenom meg er det bare 3 andre og det har jeg aldri opplevd før
Det er ikke mye man kan takke Donald for, men Bath’en er i dag 100 bath = 28,38 kr noe som er mer enn 10 % ned fra mai 2025. Det er vel ikke bare Donald sin skyld, men han hjelper til
Bra du har kommet deg fram til Carlton - jeg er "litt" misunnelig. Ser at du kan forvente litt regn de neste dagene, men det er du vel godt vant med Hold oss oppdatert.
I dag er vi 7 stykker på loftet .. …. og jeg er vanedyr (ref 1D), tror jeg har sittet ved samme bordet hver gang! Må ta en prat med loungebestyrerinnen, Immy, og be henne sette opp reservert Eddie når hun vet at jeg kommer? Nå kommer damene med GT og bobler og setter på bordet når jeg kommer inn døren. Det er et hardt liv ..
I dag har jeg gått tur i parken, Benchakitti Park, en svær park «rett borti» gaten .. Der har de satt ut fluktstoler så gamle gubber kan hvile beina etter å ha trakket på Terminal21 (Bangkoks svar på Lagunen) … Egen lekegrind for hunder har de også Nesten hjemme igjen Og klar for dagens belønning
Fra klokken 15 til 17 er det 2 for 1 i bassengbaren … såda ble det en til i solen .. og klokken 18 er det fri bar på loftet .. Det er travelt ..
Du tar sjansen på å ligge på solsiden av bassenget altså? Husk solkrem! Personlig liker jeg meg på andre siden eller på en stol under en parasoll. Det forklarer hvorfor du drar til loungen for middag så tidlig - og at du kan kapre ditt faste bord