Ødelagt barnevogn

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Larsmarius, 12. juli 2017.

  1. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen! Her i helgen var undertegnede + familie på en tur til bergen fra oslo. Da vi plukker opp barnevognen på flesland er bakakslingen bøyd ut av ville proposjoner. Jaja tenker jeg å går til WGH og klager. Får uten noen protest lagt inn at både prampack og barnevognsundestell var ødelagt. Topp tenkte jeg, dette var god service og dette går raskt og fikse. Men dengang ei! Etter å ha vært innom for og få fikset vognen fikk jeg beskjed om at de ikke klarte å skaffe deler før tidligst i uke 34.(!) etter sikkert 15 telefoner til forskjellige instianser fikk jeg tilslutt igjennom at jeg kunne få 3500kr for nytt understell. Problemet er at det koster 4800kr. Burde ikke jeg fått dekket hele? Er jo ikke min feil at dem ikke klarer å behandle ting?
     
  2. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk igjen pengene på første klage! tok under 2 timer. Topp service hos dem :) hjalp nok litt på da de fikk eurobonusnummeret
     
  3. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    SAS erstattet nytt understell på dagen for meg i vår. Tok bare med skaderapporten til en lokal babyshop som hadde tilsvarende understell på lager, de ordnet med oppgjør mot flyselskapet og jeg dro hjem med nytt understell.
     
  4. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Gikk ikke så lett for oss, men ordnet seg tilslutt :) Ble litt bekymret da de sa det var minst 3 ukers behandlingstid på kundesenteret til sas, men fikk svar på under 2 timer om at de betalte tilbake mellomlegget.
     
    milehigh liker dette

Del denne siden