For dem som måtte ha behov har jeg noen gamle lister fra 50%-eren i fjor hvor jeg sammenlignet priser. Plukk og mix som dere vil, men den er som sagt et lite halvår gammel.
Handlet 10 x eplejuice og 2x6 egg for 120 kr og prisen på Kiwi for det samme var 272. Nice saving, men blir jo færre poeng
Slipper å ta stilling til dette, Joker befinner seg så langt unna at el-bilen knapt rekker dit uten lading.
Er CT godt innenfor rekkevidde er det jo aldri feil å spare noen kroner i tillegg Joker tar også Amex
Om de ikke blir altfor stor prisforskjell, så blir det muligens hamstret «sesong-produksjon» av Hansa Chili Blonde
Da har jeg lært noe nytt idagfra teksten ref. til over) Ølets champagne Den andre trenden er surøl, en øltype som kan passe for dem som synes humlesmaken i vanlig øl kan bli litt voldsomt. Surøl er friskere og lysere, og har gjerne smak av frukt og bær. Håper ikke F class får napp på denne artikkelen
IPA og kombiøl (type hveteøl/IPA) er utmerket for min gane. Hansa Chili Blonde eller Hansa White IPA er faktisk strålende. Men om de bytter ut DP Og Krug med Rodenbach (les suuuur øl), så tar jeg heller båt eller tog... Back to topic: Fyll opp med Chili Blonde Joker!
Ok, dette er nok litt vel off topic, men SAS har siden 2017 hatt surøl fra Mikkeller i C (og av og til i gull-kantina på CPH). Jeg synes de er gode jeg, men tydeligvis er det ikke alle som synes det. FA pleier alltid å spørre om jeg er klar over hva jeg begir meg ut på når jeg bestiller en Wing Pin Som regel gir de meg hele flaska siden jeg er den eneste som bestiller den uansett... Du får nok ikke de på Joker uansett takket være litt for mye alkohol, så hjelper ikke på 11%en...
Nå er vi ganske langt ut på mandagen, og jeg finner ingen info noen steder - er det i gang? Mtp prisdifferansen vil det for meg ikke bli verdt det hvis det "bare" blir 5% på Joker mot TTT på Kiwi senere i uka.
https://joker.no/Nyheter/11--trumf-bonus-pa-alle-dagligvarer-pa-mandager/ Om man finner varer med lang holdbaret til tilsvarende pris på Kiwi kan det være verdt det. F.eks hamstring av vaskeprodukter eller lignende
Var innom joker (skulle hente en pakke) og kjøpte en red bull, 17 kr på kiwi og 21 kr på joker.. enough said
Skjønner jeg må snu i døra og ta en tur til! Fikk også 11%, men merket prisforskjellen så tok grønnsakene og fisken på kiwi - og dro inn nærmere 300 i gevinst nr 2 på sunnhetslotteriet samtidig