Økt Trumf-bonus for Joker Glad medlemmer

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Travv, 06. febr 2020.

Tags:
  1. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Alt er ikke dyrere nei. Ost til 50% pga dato. Kubbelys kostet 14 kr, så da kjøpte jeg ett lite lager til hytta. Øl og Cider var ett par kroner dyrere enn Kiwi, så det er innafor. Ellers hadde de også tilbud på endel ferdimiddager for den som liker slikt:)
     
  2. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    352
    Likes mottatt:
    748
    Bonuspoeng:
    93
    Da kom jeg tilbake fra en tur, prøvde en annen butikk denne gangen. Som retailslave selv fikk jeg angst av den elendige butikkstandarden og manglende priser (men dette er jo ikke Joker selv sin feil), og bygget kunne fungert som tyskerbunker fra krigen så signalsperret den er som igjen førte til diverse prissjekkingsproblemer der og da.

    Jevnt over lå varene jeg noterte bak øret et par kroner over det man finner på Meny, og prisene stemmer med det jeg fant på Jokers nettbutikk, som gjør det lettere å sammenligne priser uten at de tar noe påslag for levering. Skulle dog ønske Kiwi hadde noe lignende. Når det er sagt, så er det som @drsyk nevner verdt å ta frukt, grønt og fisk på Kiwi uansett.

    Av tilbud jeg fant så jeg at Synnøve Finden gulost lå på 34,90,- for halvkiloen, det er vel nærmest halv pris :)
     
  3. SAJblue

    SAJblue Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Porsjonspakket snus ala Skruf fresh white slim #2 kostet 96,90, som kun er 2,50 mer enn på Extra og 1,50 mer enn på kiwi. Kjøpte kun ukens forbruk i dag, men tenker å bunkre opp neste mandag.
     
    Calling liker dette
  4. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    352
    Likes mottatt:
    748
    Bonuspoeng:
    93
    Nå har jeg klart å holde meg snusfri i mange år, men er det ikke betydelig billigere å handle på nett nå de senere år? Etter det jeg har sett snitter de på 76-77,- pr. boks som jo er en del billigere.
     
  5. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,282
    Likes mottatt:
    1,346
    Bonuspoeng:
    113
    Snusjakt tar også amex. Just sayin. Har fått kompis til å handle forbruket sitt der med mitt amex, så klart. Betaler 770kr for en 10-pk.

    Posten klarte til og med å rote med forsendelsen hans, slik at den ikke var kommet etter 3 uker. De sendte da en ny. Følgelig dukket den originale leveransen opp en liten uke etterpå. Så i hans tilfelle ble det kjøp 10, få 20 ;)
     
    petrate and livinspeed like this.
  6. SAJblue

    SAJblue Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    @livinspeed og @Neonex

    Ja er klar over dette, og har prøvd det selv også. Men jeg må ærlig talt innrømme at jeg synes det er enklere å handle varer i butikken borti gata enn på nett.
     
    livinspeed and furlong like this.
  7. kristiaan

    kristiaan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Var innom en Joker på mandag...dyrt!! Utspekulert at det ikke er noen tilbud på mandager. Kundeavis-tilbudene går fra tirsdag til lørdag...så lenge de ikke kjører 50% igjen så holder jeg meg langt unna
     
  8. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,282
    Likes mottatt:
    1,346
    Bonuspoeng:
    113
    Da har jeg funnet den varekategorien jeg faktisk har bruk for, kan sanke litt ekstra trumf på og som ikke er sinnsvakt dyrt ift kiwi. Krydder! Dessverre gikk jeg i en brustadbu og liten kiwi, så ikke alt av utvalget som var det samme begge steder, men gir jo en relativt ok indikasjon.

    upload_2020-3-1_12-15-37.png
    upload_2020-3-1_12-15-48.png
     
    livinspeed, EndreD, Finnks and 10 others like this.
  9. Rikke

    Rikke Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    8
    Flott oversikt:)
     
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Dette kaller vi en dedikert IF`r :) Blir krydder på shopping lista idag.
     
  11. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,381
    Likes mottatt:
    20,999
    Bonuspoeng:
    183
    Bra oversikt dette. I kroner og øre ser det ikke ut som det er så stor forskjell, men det meste er mer enn 10% dyrere enn kiwi.

    Eksempel: 21,40 og 23,90 går igjen på lista. Der er Joker 11,68% dyrere.
    Men, du får nesten 30 eurobonuspoeng ekstra per krydder og det til 2,50kr mer enn det du kunne ha betalt.

    Antar fast overføring a 13,5 Eurobonus per kr.
    Kiwi gir 1% = 0,214kr *13,5 = 2,889 poeng
    Kiwi gir 3% (trippel trumf) = 8,667 poeng
    Joker gir 10% = 2,39kr * 13,5 = 32,265 poeng

    Du må være litt i overkant glad i krydder for å tjene en USA-tur a 60k poeng :p
     
    drsyk liker dette
  12. TrondF

    TrondF Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Alt er jo minimum 10% dyrere av krydder.. En god del var også 20-50% dyrere så tror ikke man blir rik av det prosjektet der..
     
  13. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    I dag fylte jeg handlekurven med 50% "pga dato varer", så alt i alt ble det en god deal.
     
    drsyk, petrate and Sunnfjordingen like this.
  14. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,381
    Likes mottatt:
    20,999
    Bonuspoeng:
    183
    Spørsmålet er vel om man har lyst å bli "kronerik" eller "Eurobonusrik".
     
    drsyk liker dette
  15. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Kroner ruller(mer jobb, mindre familie, bare ikke blir null familie:eek:), det er EB man sikler etter...

    Så ja takk Joker, vil bli Eurobonus millionær, bare en gang, en eneste gang i livet, så er man fornøyd :)
     
  16. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    256
    Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Nye runder hos joker nå. Fikk 6 prosent på alt idag. På joker står det vel 5 prosent totalt? Jaja vi tar med oss det
     
  17. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    587
    Likes mottatt:
    625
    Bonuspoeng:
    93
    Og da tikket det inn en ny Joker- glad melding på telefonen. 5% ekstra Trumf på alle dagligvarer i dag. Kanskje ikke så lukrativt som trippel- trumf for noen matvarekatlgorier, men for bonusnisser så strekker man seg langt for hver ekstra prosent.

    IMG_29B5B9B0264C-1.jpeg
     
  18. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,272
    Bonuspoeng:
    183
    Slik er det vel kvar måndag?
     
  19. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    993
    Likes mottatt:
    8,980
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg kjører ukentlig påfyll av snus på min lokale Joker hver mandag. De har noen greie tilbud de andre dagene også.
     
  20. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,272
    Bonuspoeng:
    183
    Dei har vel berre varer på tilbod tysdag - laurdag? Er det nokon andre varer du kjøper der? Eg synst dei er veldig dyre på so og seie alt, men dei har stundom gode tilbod.
     

Del denne siden